به گزارش اختصاصی رکنا، سردار محمدیان فرمانده انتظامی استان البرز با اعلام این خبر گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان همراه با دستور قضایی به پلیس Police فتا شهرستان ساوجبلاغ و در خواست رسیدگی به شکایتش مبنی بر برداشت غیر مجاز از حسابش پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی پرینت حساب نالبلخته مشخص شد که وجوه به حساب بانکی که متعلق به یک خانم است واریز و سپس مبلغ واریزی به حساب های دیگر منتقل شده است.

سردار محمدیان گفت: حساب آن زن به اضافه سایر حساب هایی که پول به آن های واریز شده بود مسدود و مشخص شد که شماره حساب ها مربوط به یکی از شعب بانک ها در استان گلستان است، بنابراین بالافاصله ماموران با دریافت نیابت قضایی به استان مذکور اعزام شدند.

وی بیان کرد: با اقدامات فنی و اطلاعاتی ماموران منزل نامبرده شناسایی و متهم در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر و به پلیس فتا شهرستان ساوجبلاغ منتقل شد.

فرمانده انتظامی استان البرز خاطرنشان کرد: متهم که به اتهام پولشویی تحت تعقیب مراجع قضائی استان گلستان است به جرم Crime خود مبنی بر برداشت غیرمجاز 3 میلیارد ریال از حساب بانکی شهروندان به صورت اینترنتی اعتراف کرده و اذعان داشت که پس از هک کردن حساب بانکی تعداد زیادی از شهروندان در سراسر کشور، به منظور عدم ردیابی، با افتتاح حساب های بانکی در شعب مختلف به نام اعضای خانوداه اش وجوه واریزی به حسابش را به حساب های مذکور انتقال داده و آن ها را صرف نوسازی و تعمیر منزلش می کرد. به گفته سردار محمدیان، متهم با قرار وثیقه قانونی تحویل زندان Prison شد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 437601 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟