به گزارش رکنا، عبدالرضا ناظری اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع یک فقره آدم ربایی در شهرستان قرچک بلافاصله طرح مهار و عملیات شناسایی آدم ربایان در دستور کار پلیس Police قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد اختلاف حساب ۲ میلیارد ریالی در یکی از شهرستان‌های استان ایلام طلبکاران را به دنبال فرد بدهکار به شهرستان قرچک کشاند و در یک موقعیت مناسب فرزند این فرد را با تهدید چاقو بوسیله یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ گروگان hostage گرفتند.

سردار ناظری تصریح کرد: ماموران با اجرای طرح مهار، خودرو آدم ربایان را همان شب شناسایی و دستور ایست صادر کردند، اما سرنشینان آن در پی فرمان ماموران اقدام به تیراندازی کرده و در نهایت با تنگ شدن عرصه بر خود و استفاده از موقعیت جغرافیایی منطقه با رها کردن خودرو از محل گریختند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه با تلاش پلیس فرد ربوده شده صحیح و سالم آزاد شد تصریح کرد: در ادامه دقایقی بعد، یکی از متهمان از طریق اقدامات اطلاعاتی در مخفیگاهش شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: تحقیقات پلیس ادامه پیدا کرد و روز بعد با تماس متهم اصلی با شاکی و قرار صوری در مقابل یکی از مراکز درمانی قرچک پرونده وارد مرحله جدیدی شد.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران خاطر نشان کرد:متهم اصلی به وسیله یک دستگاه خودرو پژو پلاک مخدوش پس از حضور در محل قرار، دریافت که پلیس منطقه را محاصره کرد در نتیجه با یک اقدام جنون آمیز بدون توجه به شلوغی جاده با حرکات مارپیچ و تخریب چند خودرو اقدام به فرار Escape کرد که در نهایت با تیر اندازی پلیس دستگیر شد.

سردار ناظری با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی خاطر نشان کرد: تحقیقات پلیس برای شناسایی سایر همدستان این آدم ربا ادامه دارد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 437171 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟