به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، ساعت 10 پنج شنبه شب 24 آبان ماه سال جاری ماموران کلانتری 16 امیرکبیر در جریان درگیری 2 جوان با چند مرد در خیابان امیری آبادان قرار گرفتند و تیمی از ماموران برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

ماموران با حضور در محل مشاهده کردند 2 پسر 17 ساله در میان تعدادی از اهالی خیابان امیری آبادان درگیر شده و با در دست داشتن چاقو سعی بر فرار Escape از حلقه محاصره مردم را دارند که خیلی زود ماموران اقدام به دستگیری 2 پسر چاقو به دست شدند.

ماموران در تحقیقات میدانی پی‌بردند که 2 پسر نوجوان قصد سرقت Stealing گوشی موبایل دختر جوانی را داشتند که در این صحنه دختر جوان در برابر 2 جوان زورگیر مقاومت کرده و بین آنها درگیری رخ داده است که در ادامه اهالی محل با مشاهده این صحنه به کمک دختر جوان می‌روند.

در ادامه مشخص شد که 2 پسر نوجوان وقتی در برابر مردم قرار گرفته‌اند برای فرار دست به چاقو شده اما اهالی محل این 2 سارق را تحت محاصره خود می‌گیرند و مانع فرار آنها شده اند.

بنا به این گزارش، 2 پسر نوجوان پس از دستگیری به سرقت هایشان اعتراف کرده و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفته اند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

علی رنجکش

 

 

کدخبر: 436989 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟