سردار سرتیپ دوم احمدعلی گودرزی در گفت و گو با ایرنا افزود: روز گذشته ساعت 7:45 سه گروگان hostage گیر با استفاده از یک دستگاه خودرو پژو 405 سرویس مدرسه ای را در بولوار بعثت شیراز متوقف کردند و پسر بچه 10 ساله ای را به گروگان گرفتند. سردار گودرزی که خود فرماندهی این عملیات را به طور مستقیم در دست داشت، ادامه داد: بلافاصله پس از این رخداد،عملیات مهار را ماموران پلیس Police به صورت زمینی و هوایی آغاز کردند.

وی اضافه کرد: در کمتر از سه ساعت خودروی گروگان گیران در ایست و بازرسی شهرستان نی ریز(در 192 کیلومتری شرق شیراز) متوقف شد و هر سه آدم ربا دستگیر شدند و پسر بچه نیز آزاد شد. گودرزی بیان کرد: پس از پایان این ماموریت کودک به همراه بالگرد به شیراز منتقل شد و صحیح و سالم در اختیار نیروهای انتظامی قرار گرفت. فرمانده انتظامی فارس اضافه کرد: جزئیات این ماجرا و هدف گروگان گیران در حال بررسی است.

به گزارش ایرنا ، سه روز پیش نیز چند نفر با بستن راه سرویس مدرسه در شهرستان ممسنی (غرب شیراز) یک دانش آموز را ربودند و گریختند. هنوز این گروگان گیران دستگیر نشده اند و از انگیزه آنان خبری در دست نیست.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 436911 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟