چند روز قبل مرد جوانی در تماس با پلیس Police از دستگیری مردی خبر داد که قصد داشت پسر 2 ساله‌اش را برباید. به‌دنبال این تماس مأموران راهی محل شدند. در تحقیقات اولیه پدر کودک به مأموران گفت: من و همسرم می‌خواستیم به خرید برویم. پسر دو ساله‌ام زودتر از ما از خانه خارج شد. با این تصور که مقابل خانه منتظر ماست وارد کوچه شدیم اما از پسرم خبری نبود. وقتی به جست و جوی اطراف پرداختم ناگهان این مرد را دیدم که دست پسرم را گرفته و با خود به سمت خیابان می‌برد. با سر و صدا و کمک همسایه‌ها مرد جوان را دستگیر کردیم و پسرم را نجات دادیم.

بدین ترتیب مرد کودک ربا دستگیر شد و برای تحقیقات به شعبه نهم دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد. اما متهم در طول بازجویی در رابطه با این کودک ربایی سکوت اختیار کرد و بدین ترتیب موضوع به خانواده‌اش اعلام شد. پدر این مرد بلافاصله به دادسرا آمد و در تحقیقات گفت: پسرم مشکل روحی دارد چندی قبل همسرش او را ترک کرد و پسر دو ساله شان را هم با خودش برد. بعد از آن حال پسرم بدتر شد. هر بچه‌ای را می‌بیند فکر می‌کند پسر خودش است. مطمئنم امروز هم به تصور اینکه این بچه مال خودش است او را با خود برده و قصد کودک ربایی نداشته است.

با اظهارات پدر متهم، به دستور بازپرس سهرابی مرد جوان به پزشکی قانونی منتقل شد و با تأیید اختلال شخصیتی متهم، بازپرس جنایی دستور بستری شدن او را در بیمارستان روانی صادر کرد. اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 436906 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟