دستگیری 46 متهم و معتاد متجاهر در شهرستان نیشابور

سرهنگ" حسین دهقان پور " در تشریح این خبر گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی، طرح امنیت محله محور پس از انجام تحقیقات میدانی با محوریت پاکسازی مناطق آلوده همزمان با شهر نیشابور در بخش های زبرخان، میان جلگه و سرولایت اجرا شد.

وی افزود: در این طرح که با حضور 41 تیم از پلیس مبارزه با موادمخدر، یگان امداد، پلیس امنیت عمومی، پلیس Police آگاهی و کلانتری ها اجرا شد، 7 خرده فروش، 23 معتادمتجاهر و 16 سارق و مالخر اموال مسروقه دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کشف پنج کیلو 820 گرم تریاک و شیره تریاک، یک دستگاه پراید مسرقه و کشف 12 مورد سرقت Stealing داخل خودرو، منزل و.. از دیگر نتایج اجرای این طرح می باشد، تصریح کرد: در این طرح تعداد 23 دستگاه موتورسیکلت و شش دستگاه خودرو متخلف توسط پلیس توقیف و روانه پارکینگ شد .

سرهنگ دهقان پور خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی و معتادان متجاهر نیز به کمپ های ترک اعتیاد معرفی شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور با تقدیر از همکاری خوب شهروندان در اجرای این طرح ها با پلیس، گفت: هدف اصلی اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی، پاکسازی نقاط آلوده و جرم Crime خیز از برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی است که این مهم با جدیت و به صورت مستمر با حمایت دستگاه قضائی توسط نیروی انتظامی پیگیری می شود.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 436899 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟