ناصر اصلانی فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی در ارتباط با اهم کشفیات یک هفته گذشته اظهار کرد: ماموران انتظامی در حال کنترل رفت و آمد خودروهای عبوری در حال حرکت از بوکان به سمت مهاباد و بالعکس به احتمال حمل کالای قاچاق Contraband به راننده یک دستگاه تریلی دستور ایست دادند.

وی با بیان اینکه این تریلی پس از انتقال به کنار جاده مورد بازرسی قرار گرفت، افزود: در این بازرسی‌ها ۲۵ تن قیر قاچاق کشف شد که ارزش ریالی این قیرها با برآوردهای انجام شده ۶ میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال است.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه قاچاقچیان این قیرها را از عراق به ایران وارد کرده بودند، عنوان کرد: علاوه بر توقیف قیرهای قاچاق، تریلی حامل این قیرها هم توقیف و ضبط شد و راننده نیز پس از دستگیری برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

وی در ارتباط با دستگیری ️ رئیس باند سارقان مسلح در بوکان عنوان کرد: پیگیری این پرونده از مدت‌ها پیش با وقوع چندین فقره سرقت Stealing مسلحانه در این شهرستان و سایر شهرستان‌های استان در دستور کار ماموران انتظامی قرار داشت که سرانجام با تحقیقات انجام شده محل اختفای این رئیس باند مورد شناسایی واقع شد..

اصلانی با اشاره به اینکه سرباند در منزل یکی از اقوامش در بوکان مخفی شده بود، تصریح کرد: ماموران با کسب مجوز قضایی برای ورود به منزل و محاصره این مکان به دلیل مسلح بودن سارقان در یک عملیات غافاگیرانه، متهم را دستگیر کردند که در بازجویی‌های صورت گرفته وی به ۱۱ فقره سرقت در بوکان، دیواندره، سقز، بیجار، مهاباد و یک فقره قتل Murder در کرج اعتراف کرد.

وی با بیان اینکه این سارق با استفاده از یک دستگاه پژو ۴۰۵ سرقتی در حال تردد بود، خاطرنشان کرد: در بازجویی‌ها از محل اختفای این سارق مسلح دو قبضه اسلحه شکاری وینچستر و یک عدد پلاک جعلی خودرو کشف شد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 436751 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟