به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، چندی قبل با افزایش پرونده‌های زورگیری در سطح شهر آبادان، سرهنگ سید محسن تقی‌زاده رییس پلیس Police آبادان دستور داد تا تیمی از ماموران دایره مبارزه با سرقت Stealing پلیس آگاهی برای دستگیری عامل این سرقت‌ها وارد عمل شوند.

کارآگاهان در گام نخست تحقیقات با اقدامات فنی و پلیسی پی‌بردند که این سرقت‌ها از سوی یکی از دزدان و شرورهای سابقه‌دار اهل منطقه شطیط آبادان صورت گرفته است.

بدین ترتیب عملیات پلیسی برای شناسایی مخفیگاه سارق سابقه‌دار آغاز شد و ماموران وقتی برای دستگیری متهم وارد عمل شدند که در مرحله تعدادی از اهالی منطقه شطیط برای فراری دادن شرور خطرناک شروع به سنگ‌پرانی به سمت ماموران کردند که ماموران با فرار Escape سارق سابقه‌دار با شلیک چند تیرهوایی منطقه را ترک کردند.

کارآگاهان در ادامه تجسس‌ها پی‌بردند که متهم پس از فرار در منطقه ذوالفقاری پنهان شده است که در همین راستا ماموران در چند تیم عملیاتی منطقه ذوالفقاری را به محاصره خود در آوردند.

سارق جوان که قصد تسلیم شدن نداشت وقتی در برابر ماموران قرار گرفت پا به فرار گذاشت که در این مرحله ماموران با قانون Law به کارگیری سلاح اقدام به تیراندازی کردند و پسر جوان را از ناحیه پا هدف گلوله قرار دادند.

سارق جوان پس از دستگیری به زورگیری و قدرت‌نمایی با چاقو در شهر اعتراف کرد و بعد از آن متهم برای درمان به بیمارستان منتقل شد.

بنا به این گزارش، تحقیقات تکمیلی برای افشای دیگر جرائم احتمالی این سارق خشن ادامه دارد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

علی رنجکش

 

 

کدخبر: 436526 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟