به گزارش گروه حوادث رکنا، نخستین جنایت Crime ساعت 19 پنج شنبه 17 آبان ماه سال جاری در خیابان نفت تهران رقم خورد و خیلی زود با گزارش یک قتل Murder خونین به پلیس Police ، تیمی از ماموران کلانتری 140 باغ فیض در صحنه جرم Crime حاضر شدند.

ماموران با حضور در صحنه جرم با جسد خونین زن 30 ساله‌ای روبرو شدند که از ناحیه سینه و صورت هدف ضربات چاقو قرار گرفته و غرق خون روی زمین افتاده بود.

همین کافی بود تا تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران همراه بازپرس سجاد منافی آذر از شعبه 3 دادسرای امور جنایی تهران برای تحقیقات ویژه پای در قتلگاه زن جوان بگذارند.

کارآگاهان در تحقیقات ابتدایی پی بردند که زن جوان پس از درگیری با شوهرش به کام مرگ فرو رفته است است و در این مرحله مرد جوان که داخل خانه حضور داشت هدف تحقیق قرار گرفت.

شوهر این زن در بازجویی‌ها به ماموران گفت: همسرم با من درگیر شد ولی بعد از آن از شدت عصبانیت خودش دست به چاقو گرفت و اقدام به خودزنی کرد و در ماجرای مرگ همسرم هیچ نقشی نداشتم.

بازپرس ویژه قتل در این مرحله دستور داد تا جسد زن جوان برای بررسی علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شود و شوهر وی نیز برای تحقیقات در اختیار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفت تا معمای این پرونده خونین فاش شود.

دومین جنایت

عقربه‌ها ساعت 22 جمعه 18 آبان ماه سال جاری را نشان می‌داد و 3 جوان داخل پارک گلزار خیابان 17 شهریور نشسته و سرگرم صحبت بودند که ناگهان یکی از جوان‌های محل سوار بر موتور وارد پارک شد.

پسر جوان سوار بر موتور به سمت 3 جوان داخل پارک رفت و پس از توقف و پیاده شدن از موتور بدون هیچ مقدمه‌ای به سمت جوان 27 ساله رفت و در همین لحظه چاقویش را از زیر لباسش بیرون کشید و با چاقو ضربه‌ای به سینه پسر جوان زد.

همه شوکه شده بودند و جوان چاقو به دست پس از این حمله سوار بر موتور پا به فرار Escape گذاشت و جوان غرق خون نیز به بیمارستان منتقل شد.

تلاش پزشکان برای نجات جان پسر جوان ادامه داشت اما به خاطر شدت خونریزی روی تخت بیمارستان تسلیم مرگ شد.

همین کافی بود تا تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران به دستور بازپرس سجاد منافی‌آذر از شعبه 3 دادسرای امور جنایی تهران برای دستگیری عامل جنایت وارد عمل شدند.

کارآگاهان در این شاخه از تجسس‌ها پای در صحنه جرم گذاشتند و از دوستان قربانی جنایت شروع به تحقیق کردند و خیلی زود مخفیگاه پسر جوان شناسایی شد.

تیم پلیسی با توجه به شناسایی عامل جنایت به خانه پدری وی رفتند که مشخص شد پسر جوان پس از قتل دیگر به خانه نرفته و متواری شده است.

بدین ترتیب تجسس‌های پلیسی برای دستگیری عامل جنایت به دستور بازپرس پرونده در اختیار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

سومین قتل

روز جمعه 18 آبان ماه سال جاری 3 مرد که کارمند یک کمپ ترک اعتیاد هستند برای انتقال مرد معتاد Addicted به کمپ ترک اعتیاد به منطقه جوانمرد قصاب رفتند.

3 مامور کمپ وقتی وارد خانه مرد 30 ساله شدند در برابر مقاومت وی قرار گرفتند و هر چه خواستند مرد افیونی را به کمپ ترک اعتیاد منتقل کنند بی‌فایده که در این مرحله بین 3 مامور کمپ و مرد افیونی درگیری رخ داد.

در این درگیری یکی از ماموران کمپ دست به چاقو شد و ضرباتی را به مرد افیونی زد که همین ضربات کافی بود تا جوان 30 ساله زمینگیر شود.

با زمینگیر شدن این جوان خیلی زود تیم‌های امدادی در محل حضور پیدا کردند و پسر جوان را به بیمارستان منتقل کردند.

تلاش پزشکان برای نجات جان این مرد ادامه داشت اما وی به خاطر شدت ضربات و خونریزی تسلیم مرگ شد تا با جنایی شدن این پرونده تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران به دستور بازپرس شعبه 2 دادسرای عمومی و انقلاب شهرری برای دستگیری 3 مامور کمپ ترک اعتیاد وارد عمل شدند.

بنا به این گزارش، تحقیقات پلیسی برای دستگیری 3 مامور کمپ ترک اعتیاد ادامه دارد و جسد مرد جوان نیز به پزشکی قانونی منتقل شد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 434996 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟