به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، چندی قبل ماموران پلیس Police آبادان در جریان چند پرونده سرقت Stealing طلاهای دختربچه ها در بازار Store و پارک ها قرار گرفتند و بدین ترتیب تیمی از ماموران برای دستگیری عامل این سرقت ها وارد عمل شدند.

ماموران در گام نخست تحقیقات پی بردند که سارق جوان در بازارهای شلوغ و پارک ها دختربچه ها را هدف قرار داده و طلاهای آنها را به سرقت می‌برد.

کارآگاهان در این شاخه از تجسس های فنی و اطلاعاتی توانستند عامل این دزدی theft ها که یکی از مجرمان سابقه دار به این شیوه بود را شناسایی کنند.

تیم پلیسی با شناسایی مخفیگاه متهم در عملیاتی غافلگیرانه سارق طلاهای دختربچه ها را دستگیر کردند و در بازرسی از مخفیگاه وی چند رشته طلا سرقتی از کودکان به دست آمد.

متهم ابتدا اصرار بر بیگناهی داشت اما وقتی در برابر مدارک پلیسی و طلاهای سرقتی کشف شده در خانه اش قرار گرفت به ناچار لب به سخن باز کرد.

سارق جوان به ماموران گفت: در پارک ها و بازارهای شلوغ به کمین دختربچه ها می نشستم و زمانیکه خانواده از فرزندانشان غافل می‌شدند در اقدامی غافلگیرانه به سراغ دختربچه ها رفته و طلاهایشان را به سرقت می‌بردم.

بنا به این گزارش، متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفته است. خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

علی رنجکش

 

 

کدخبر: 433150 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟