به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ سید محسن تقی زاده رییس پلیس Police آبادان با توجه به افزایش پرونده های سرقت Stealing از چند خانه دستور داد تا تیمی از ماموران مبارزه با سرقت پلیس آگاهی آبادان برای دستگیری عاملان این سرقت ها وارد عمل شوند.

کارآگاهان در گام نخست تحقیقات به محل های سرقت رفته و در بررسی ها ابتدایی به سراغ دوربین های مداربسته رفته و مشاهده کردند زن و مرد جوانی ابتدا به جلوی در خانه ها رفته و پس از اطمینان از نبود اهالی داخل خانه با تخریب در وارد ساختمان شده و دست به سرقت می‌زنند.

همین سرنخ کافی بود تا ماموران با اقدامات فنی و پلیسی مخفیگاه زن و مرد جوان را شناسایی کنند و در این مرحله ماموران با تحت نظر قرار دادن مخفیگاه دزدان با اطمینان از حضور متهمان در خانه در عملیاتی غافلگیرانه موفق به دستگیری زن و مرد جوان شدند.

ماموران در بازرسی از مخفیگاه دزدان وسایل سرقتی زیادی به دست آوردند و این در حالی بود که دزدان اصرار بر بیگناهی‌شان داشتند اما وقتی در برابر فیلم دوربین های مداربسته قرار گرفتند به ناچار لب به سخن باز کردند.

مرد جوان به ماموران گفت: ابتدا با زن جوان به جلوی در خانه ها می‌رفتیم و در نقش یک خانواده به بهانه پرسیدن آدرس زنگ خانه ها را به صدا در می‌آوردیم و اگر کسی پاسخگو نبود از خالی بودن خانه اطمینان پیدا کرده و با تخریب درها دست به سرقت می‌زدیم.

بنا به این گزارش، این زن و مرد جوان برای تحقیقات بیشتر و سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفته اند. خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

علی رنجکش

 

 

کدخبر: 433118 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟