بیژن جنتی گفت: تعدادی از شهروندان فردیسی شکایاتی مبنی‌بر سرقت Stealing به عنف داشته‌اند که این موارد مورد بررسی کارآگاهان پلیس Police قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این سرقت‌ها توسط چندین راکب موتور انجام شده است، افزود: طی بررسی‌های پلیس مشخص شد سه دستگاه موتور سیکلت با نزدیک شدن به عابران خود را پلیس معرفی می‌کردند و پس از بازرسی افراد طی یک اقدام غافلگیرکننده وسایل شخصی و گران قیمت مردم را سرقت می‌کردند.

فرمانده انتظامی فردیس بیان کرد: ماموران پلیس در این پرونده به کنترل دوربین‌های مدار بسته مناطقی که در آن سرقت اتفاق افتاده است پرداختند.

جنتی تصریح کرد: طی این عملیات و بازرسی چهره سه نفر از سارقین شناسایی شد و اقدامات لازم برای دستگیری افراد در دستورکار پلیس قرار گرفت.

وی اظهار کرد: ماموران با انجام اقدامات تحقیقات میدانی موفق به کشف مخفیگاه سارقان شدند و در یک عملیات منسجم سارقین‌ را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی فردیس ادامه داد: طی بازجویی‌های انجام شده متوجه شدیم 54 فقره سرقت توسط این گروه سارقین انجام شده است که مشمول سرقت کیف پول، گوشی موبایل و سایر اقلام با ارزش می‌شود.

جنتی با بیان اینکه افراد با تغییر چهره خود را پلیس معرفی می‌کرده‌اند، اضافه کرد: طی بازجویی‌ها سارقین به همدستی دو نفر دیگر اعتراف کردند.

وی در پایان از کشف محل اختفای سارقان در سرآسیاب ملارد خبر داد و تأکید کرد: پرونده فوق به مقام‌های قضائی ارسال شد و در مسیر قانونی قرار گرفت.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 432918 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟