بیوه مخوف داعشی یکسال پس از مرگ  زنده شد! + عکس

سالی جونز زن داعشی معروف به بیوه سفید که در ژوئن سال 2017 اخباری مبنی بر مرگ وی در رسانه ها منتشر شد در کمال تعجب بنا بر اعلام العربیة همچنان زنده است و در شرق سوریه تروریست Terrorist ها را همراهی می کند. بنا بر اعلام شخصی با نام محمد علی ملقب به "ابوتراب الکندی" عضو گروه تروریستی داعش ISIS که در شهر راس العین واقع در شمال شرق سوریه به اسارت نیروهای سوری درآمده "سالی" همچنان زنده است و شانه به شانه داعشی ها در عملیات تروریستی حضور دارد و زنان تروریست را آموزش می دهد.

اگر بخواهیم به گذشته سالی جونز بازگردیم باید گفت که او بزرگ شده لندن است که در کودکی والدینش از هم جدا شدند، پس از خودکشی Suicide پدرش با مصرف بالای مواد مخدر، او ترک تحصیل کرد و به کاتولیک ها پیوست، سپس به خوانندگی راک مشغول شد ضمن اینکه به جادوی سیاه نیز بسیار علاقه مند بود.

بعد از این ماجراها وارد کار نمایندگی شرکتی بین المللی و تجارت مواد آرایشی شد و با فروش عطر درآمد کسب می کرد. در سال 2013 هنگامی که 40 ساله بود با مردی بریتانیایی به نام حسین جنید ازدواج کرد و به پیشنهاد همسرش که 25 سال از او بزرگتر بود برای پیوستن به داعش راهی سوریه شد. در سال 2015 همسرش طی یک حمله هوایی به هلاکت رسید و سالی بیوه سفید داعش نام گرفت.

این زن تروریست اما به زادگاه خود بازنگشت، او در سوریه ماند تا به زنان اروپایی برای انجام عملیات، آموزش های نظامی بدهد. بد نیست بدانید که سالی پسری به نام حمزه نیز داشت که او نیز در تشکیلات فرزندان خلافت فعالیت می کرد و به اعدام execution اسرا می پرداخت.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

8881960_450

کدخبر: 431555 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟