مردی 7 ماه پس از مرگ زنده شد! / همه وحشت کردند! + عکس

مرد تایلندی بی اطلاع از همه چیز و همه جا به خانه بازگشت ، تمام کسانی که او را در مسیر می دیدند شوکه می شدند و با ترس نگاه می کردند چرا که در تصور خود معجزه زنده شدن بعد از مرگ را شاهد بودند.
تا به حال اخبار گوناگونی را درباره زنده شدن مرده ها در سردخانه یا مراسم خاک سپاری خوانده ایم اما این مورد یکی از عجیب و جالب ترین آن هاست ، مردی که بعد از مدت ها دوری از خانواده به محل زندگی خود بازگشت و متوجه شد که ماه ها پیش او را دفن کرده اند.
زنده بودن مردی که ماه ها پیش بعد از مرگش دفن شده بود!
کار کردن در جایی دورتر از خانه کار ساده ای نیست و دشواری های خاص خودش را دارد ، بی اطلاعی کامل هم یکی از این دشواری هاست که گاهی می تواند فراتر از دشواری بوده و خبرساز شود.
«ساکوم ساچیوا» بعد از مدت ها کار سخت در جایی دورتر از محل زندگی و اعضای خانواده اش به خانه بازگشت اما به جای استقبال گرم با تعجب و ترس آن ها روبه رو شد ، مرد ۴۴ ساله بی اطلاع از همه چیز از شوکه شدن اعضای خانواده و اقوام خود ناراحت شد تا این که از واقعیت موضوع مطلع شد.
جسد او چند ماه پیش براساس رسم دیرینه سوزانده و خاکستر شده بود ولی او همچنان زنده بود، این که ماجرا چه بود بعد از حرف های اعضای خانواده برای این مرد روشن شد.
چند ماه قبل جسدی را که چهره اش قابل تشخیص نبود به همراه کارت شناسایی «ساکوم» به خانواده او تحویل دادند. آن ها هم طبق آیین خود مراسم را اجرا کردند و خاکستر او را نگه داشتند در حالی که این مرد کاملا سرحال و زنده بود .
از قرار معلوم اقای «ساکوم» در یکی از سواحل تایلند مشغول کار بوده و کارت شناسایی او به همراه کیف پولش توسط مردی به سرقت Stealing رفته بود ؛ این حرف ها همه چیز را روشن کرد و مشخص شد که مرد سارق بعد از مرگش به دلیل به همراه داشتن کارت شناسایی «ساکوم» به جای او به خانواده اش تحویل داده شده است.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 431370 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟