به گزارش رکنا، سردار" مهدی معصوم بیگی"فرمانده انتظامی استان اصفهان در خصوص اقدامات ویژه پلیس Police اصفهان در خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی گفت: خدمت رسانی پلیسدر ایام اربعین تنها به مرزهای مهران، شلمچه و چذابه محدود نمی شود و نیروهای انتظامی در همه استان ها خدمات مهمی همچون ارائه گذرنامه، مقابله با باندهای جعل ویزا و جلوگیری از کلاهبرداری Fraud از زائران در بستر فضای مجازی را بر عهده داشتند.

وی افزود: در استان اصفهان نیز به دلیل قرار گرفتن در مرکزیت کشور و دارا بودن رتبه بالا در اعزام زائران راهپیمایی اربعین، این خدمات به صورت مضاعف ارائه شد.

فرمانده انتظامی استان تاکید کرد:در این دوره، تمرکز اصلی بر تسهیل امور زائران اربعین انجام گرفته و از دیگر سو، عملیات انتظامی ویژه ای برای مقابله با هرگونه سوء استفاده در این مسیر طراحی شد.

سردار معصوم بیگی در ادامه ازدستگیری 10 نفر از عاملان توزیع ویزای جعلی الصاق شده به گذرنامه متقاضیان شرکت در راهپیمایی اربعین خبر داد و گفت: از این متهمان بالغ بر یک هزار و 470 ویزای جعلی الصاق شده به گذرنامه کشف شد.

این مقام انتظامی استان بیان کرد: همچنین در این دوره 8 واحد صنفی که به صورت غیر قانونی و خارج از ضوابط تعیین شده مبادرت به دریافت گذرنامه های زائران و اخذ مبالغ بالاتر از ارز دولتی از آنان به منظور دریافت ویزا می کردند شناسایی و با دستور مقام قضائی این واحدها پلمپ شدند.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 431268 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟