لحظه به آغوش کشیدن پرنیای 3 ساله توسط پدر و مادرش / اشک سردار محمدیان درآمد! !

به گزارش رکنا، سردار "محمدیان" فرمانده انتظامی استان البرز که در صحنه تحویل پرنیا به خانواده اش تحت تاثیر قرار گرفته و اشک ریخت با اعلام این خبر گفت: در پی ارسال یک فقره پرونده فقدانی از کلانتری ۴۱ خرمدشت به پلیس Police آگاهی مبنی بر مفقود شدن یک کودک ۳ ساله به نام "پرنیا شیروانی" که در بعدازظهر روز شنبه ۲۷ مرداد ماه در شنبه بازار Store خرمدشت گم شده است، بلافاصله تلاش برای شناسایی ردی از فقدانی در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با پیگیری‌های بیشتر مشخص شد، عصر همان روز مادر این کودک به همراه فرزندش در حال خرید در بازار بود که ناگهان متوجه ناپدید شدن پرنیا می‌شود.

این مقام ارشد انتظامی گفت: پلیس در این مدت به صورت شبانه روزی پیگیر پرونده بود و با تشکیل جلسات تخصصی و ویژه با حضور کارآگاهان خبره پلیس آگاهی استان البرز، سرنخ‌هایی از چند مظنون پرونده شناسایی کرد.

سردار محمدیان تصریح کرد: با توجه به اینکه از سراسر کشور تماس‌هایی با پلیس مبنی بر اینکه کودک ۳ ساله را شناسایی کرده اند، گرفته می‌شد بلافاصله ماموران با دریافت نیابت قضائی به آدرس‌های مورد نظر اعزام و پس از دستگیری چندین نفر مظنون، از آن‌ها رفع اتهام شده و آزاد می‌شدند.

سردار محمدیان افزود: با توجه به حساسیت موضوع و بازتاب گسترده این خبر در رسانه ها، تحقیقات همچنان با تلاش بیشتری ادامه داشت تا اینکه از طریق اقدامات فنی و گسترده، به یک زوج جوان که اخیرا با یک کودک ۳ ساله مشاهده شده است، مشکوک شدند.

وی گفت: منزل این زوج جوان در جاده قزل حصار کرج به صورت نامحسوس تحت مراقبت و کنترل قرار گرفت؛ کارآگاهان پس از اطمینان از صحت موضوع و نیز هماهنگی با مقام قضائی، در بازرسی از منزل، دختر مورد نظر را که برای عدم شناسایی، ظاهر وی را تغییر داده و در یکی از اتاق‌های منزل پنهان کرده بودند، شناسایی شد.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه با تلاش شبانه روزی پلیس، این کودک ۳ ساله در صحت و سلامت کامل به آغوش خانواده بازگشت، خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده به جرم Crime آدم ربایی در اختیار پلیس آگاهی استان البرز تا انجام تحقیقات تکمیلی قراردارند.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 431051 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟