این 9 مرد خرم آباد را به هم ریخته بودند

سردار محمد مهدیان نسب فرمانده انتظامی لرستان از انهدام سه باند سارق در استان خبر داد و اظهار داشت: ۹ سارق خودرو و قطعات آن در قالب سه باند سرقت Stealing در استان دستگیر شدند.

وی با اشاره به انهدام باند سارقان افزود: این سه باند حرفه‌ای سابقه‌دار در خرم‌آباد منهدم و سارقان به ۵۸ فقره سرقت در سطح استان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی لرستان عنوان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو، لوازم و محتویات توسط سارقان، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران اداره مبارزه با سرقت پلیس Police آگاهی استان قرار گرفت.

وی بیان کرد: مأموران با انجام چهار ماه کار اطلاعاتی، تعقیب و مراقبت و گشت‌های محسوس و نامحسوس چهار سارق را حین سرقت یک دستگاه خودرو سواری در خرم‌آباد دستگیر کردند.

سردار مهدیان نسب تصریح کرد: سارقان در بازجویی‌های انجام‌شده به ۵۸ فقره سرقت خودرو، قطعات و محتویات آن در خرم‌آباد و سطح استان با همدستی پنج نفر دیگر اعتراف کردند و در عملیاتی غافلگیرانه دیگر همدستان آنان نیز دستگیر و ۱۷ دستگاه خودرو سواری و ۴۰۰ قطعه لوازم و محتویات خودرو سرقتی کشف شد و ۹ اعضای این سه باند با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند. خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 430886 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟