عکس تجاوز به زن دوچرخه سواربه گزارش گروه ترجمه رکنا، مردی 58 ساله در فلوریدا به اتهام سرقت Stealing مسلحانه و تجاوز Rape دستگیر شد.

طبق گزارش پلیس Police و به گفته قربانی که نامش به علت قانونی نامشخص است، وی در حال دوچرخه سواری در یکی از خیابان های فلوریدا بود که مردی ناشناس با ضربه زدن به دوچرخه، او را به زمین انداخت و پس از پاره کردن شلوار او، کیف پولش را دزدید و با گذاشتن چاقویی به روی گلویش او را به تاریک ترین مکان خیابان برد و مورد تجاوز قرار داد.

همچنین قربانی به علت این که نیمه شب بود و فردی در آن اطراف حضور نداشت نتوانست درخواست کمک کند و از ترس چاقو و مرگ خواسته کثیف سارق را برآورده کرد.

طبق گفته افسرپرونده، قربانی که چهره مرد ناشناس را در تاریکی شب نتوانست تشخیص دهد پس از فرار Escape با استفاده از به پلیس مراجعه و شکایت کرد که ماموران پلیس از طریق آزمایشات پزشکی و دی ان ای توانستند هویت فرد متجاوز را شناسایی و او را دستگیر کنند.

اکنون متهم لووان هاموک بدون قید وثیقه طبق نظر قاضی Judge در زندان Prison است تا جلسه محاکمه او به زودی برگزار شود.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

 

کدخبر: 429869 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟