به گزارش رکنا، سجاد افشارمنش دادستان عمومی وانقلاب شهرستان قلعه گنج در این باره اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۸ نفر از اعضای باند‌های کلان قاچاق Contraband مواد مخدر Drugs به همراه ۴۰ خرده فروش مواد مخدر دستگیر و روانه زندان Prison شده اند.

وی افزود:طی این مدت ماموران پلیس Police مبارزه با مواد مخدر طی چندین عملیات مختلف که عمدتا به صورت مسلحانه صورت پذیرفته است موفق به کشف بالغ بر یک تن و ۵۵۰ کیلوگرم از انواع مواد مخدر شده اند.

دادستان قلعه گنج اضافه کرد: در این رابطه مقادیری سلاح و مهمات جنگی به همراه سایر تجهیزات لجستیکی از جمله ۱۳ دستگاه خودروی سواری و ۷ دستگاه موتور سیکلت از قاچاقچیان کشف و ضبط شده است.

این مقام قضایی با اشاره به اینکه سوداگران مرگ محموله‌های سنگین مواد مخدر را معمولا از مرز‌های شرقی کشور به مقصد استان‌های عمقی کشور بارگیری می‌کنند، اعلام کرد: اولویت دستگاه قضایی برخورد با اعضا و باند‌های کلان مواد مخدر است.

افشارمنش به موضوع مبارزه با خرده فروشان موادمخدر در کنار مبارزه با باند‌های کلان قاچاق مواد مخدر اشاره کرد و افزود: در راستای مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر ۴۰ توزیع کننده فعال موادمخدر در سطح شهرستان شناسایی و دستگیر شده اند.

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان قلعه گنج بیان کرد:با دستور دادستانی ۷ مکان توزیع مواد مخدر در سطح شهرستان پلمب شده است.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 429747 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟