به گزارش رکنا، سرهنگ جواد خرسند فرمانده انتظامی شهرستان فریمان با اشاره به گزارش‌های رسیده از وقوع چند فقره سرقت Stealing موتورسیکلت و دوچرخه در شهرستان فریمان، گفت: تیم دایره تجسس کلانتری مرکزی فریمان پس از کنترل و مراقبت‌های نامحسوس به اطلاعاتی دست یافت که نشان می‌داد یک کودک عامل این سرقت‌ها است.

وی با بیان اینکه مأموران انتظامی در ادامه تحقیقات، کودک ۱۰ ساله‌ای را که عامل سرقت بود شناسایی و دستگیر کردند، افزود: این کودک علت و انگیزه اش را از ارتکاب سرقت، هیجان دزدی theft و علاقه زیاد به موتورسیکلت و دوچرخه اعلام کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان فریمان ادامه داد: این کودک ۱۰ ساله به سه فقره سرقت موتورسیکلت و دوچرخه اعتراف کرده که پلیس Police این وسایل نقلیه سرقتی را کشف و به مالباختگان تحویل داد.

خرسند با بیان اینکه کودک ۱۰ ساله برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد، گفت: کانون خانواده باید برای فرزندان امن و پناهگاه باشد و ضروری است والدین نیز در محیطی صمیمانه، مراقبت و نظارت هوشیارانه و درستی از کودکان و نوجوانان و جوانان خود داشته باشند تا از وقوع چنین آسیب‌هایی جلوگیری شود.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 429471 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟