به گزارش رکنا، سرهنگ محمود سعادتی گفت : شب گذشته یک فقره مرگ مشکوک در خیابان "کارگر" شهر ایرانشهر به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله تیمی از ماموران کلانتری ۱۳ "سردرگان" این فرماندهی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده در محل حادثه Incident مشخص شد جوانی ۲۷ ساله بر اثر ضربات چاقو به قتل Murder رسیده که مراتب سریعاً به بازپرس ویژه قتل اعلام و تیمی از دایره مبارزه با جرائم جنایی پلیس Police آگاهی پرونده را به صورت ویژه در دست کار خود قرار دادند.

در بررسی اظهارات شاهدان حاضر در محل حادثه مشخص شد قاتل The Murderer و مقتول که هر دو اهل یکی از شهر‌های شمالی استان خراسان رضوی اند در پی اختلاف مالی شب حادثه پس از مشاجره در داخل خیابان با هم درگیر و قاتل پس از مجروح کردن مقتول با وسیله چاقو متواری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر بیان داشت: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از یک سری تحقیقات گسترده میدانی متهم را در کمتر از سه ساعت از زمان وقوع قتل در حال خارج شدن از حوزه استحفاظی شهرستان با یک دستگاه اتوبوس مسافربری در محور ایرانشهر-چابهار شناسایی و در اقدامی ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ سعادتی افزود: متهم به قتل که جوانی ۳۱ ساله و از دوستان مقتول نیز بوده، در بازجوئی‌های اولیه به قتل در پی اختلافات مالی و مشاجره در شب حادثه اعتراف و پس از تشکیل پرونده روانه دادسرا شد.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 429362 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟