گفتگو با فوتبالیستی که دزد مسلح شد +فیلم و عکس
حجم ویدیو: 24.12M | مدت زمان ویدیو: 00:03:47

به گزارش گروه حوادث رکنا، عقربه‌ها ساعت 10 شب 11 مهرماه را نشان می‌داد که ماموران اداره یکم پلیس Police آگاهی تهران در جریان سرقت Stealing مسلحانه از رایزن سفارت ژاپن در خیابان مقدسی اردبیلی قرار گرفتند.

ماموران با حضور در محل تحقیقات را آغاز کردند و هنوز دقایقی نگذشته بود که ماجرای سرقت مسلحانه‌ یک خودروی پورشه در خیابان اندرزگو به پلیس مخابره شد.

تجسس‌های ابتدایی نشان از آن داشت که 2 سارق مسلح با خودروی تیبا از رایزن ژاپن سرقت کردند و پس از آن در خیابان اندرزگو با تیراندازی به سمت راننده خودروی پورشه که در کنار خودرویش ایستاده بود اقدام به سرقت این خودروی لوکس کرده‌اند.

کارآگاهان در تحقیقات میدانی با توجه به شماره پلاک خودروی تیبا دزدان توانستند صاحب خودرو را شناسایی کنند و بامداد 29 مهرماه این متهم جوان در بومهن دستگیر شد.

سارق جوان که فوتبالیست تحصیل کرده است پس از دستگیری ادعا می‌کند به خاطر بی‌پولی مجبور به سرقت شده است.

ازدواج کردی؟

بله، و یک فرزند 3 ساله دارم.

سابقه داری؟

نه، اولین‌بار است که دستگیر شدم.

به چه جرمی دستگیر شدی؟

سرقت مسلحانه از یک عابر و خودروی پورشه.

شیوه و شگرد؟

اولین بار بود که دزدی theft می‌کردم که ابتدا با اسلحه از یک مرد در زورگیری کردم و در مسیر فرار Escape بودیم که یک خودروی پورشه دیدم که 2 جوان کنارش ایستاده بودند که ناگهان تصمیم به سرقت آن گرفتیم.

رانندگی با خودروی لوکس را بلد بودی؟

نه، دوستم نشست پشت فرمان.

با خودروی پورشه چه کار می خواستی بکنی؟

اصلا نمی‌دانستم چه کاری می‌خواهیم با آن بکنیم که بعد از سرقت شنیدم که این خودرو جی پی اس دارد به همین خاطر خودرو را به شهرستان انتقال دادیم و قرار بود آن را اوراق کنیم که دستگیر شدم.

اسلحه را از کجا تهیه کرده بودی؟

3 روز قبل از سرقت از یکی از بستگانم گرفته بودم.

چرا دزدی کردی؟

بی‌پول بودم و به همین خاطر مجبور به سرقت شدم.

چرا سرکار نرفتی؟

فوتبالیست بودم و فوق لیسانس صنایع دارم که 8 ماه در یک اداره مشغول به کار شدم اما حقوقم را ندادند و ادعا کردند اگر می‌توانی از ما شکایت کن. کار نیست و زندگی خرج داره.

اعتیاد داری؟

6 ماه است که شیشه و گل مصرف می‌کنم.

حرف آخر؟

قصد داشتم با اسلحه خودم را هم بکشم.

چرا؟

وقتی برای خرید پوشاک و شیرخشک بچه‌ات 2 هزار تومان بیشتر نداشته باشی چه کاری باید کرد. خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 429025 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟