بسته صادرات تریاک به کانادا توسط گمرک تبریز کشف شد

بهروز مهدوی ظهر امروز در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر Drugs که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، با اشاره به آمار کشفیات موادمخدر در آذربایجان شرقی اظهار داشت: پلیس Police مبارزه با مواد مخدر شهرستان هشترود در یک ماهه اخیر توانسته است 1783کیلوگرم پیش ساز مواد روانگردان‌ها، شیشه، سود سوزآور، استون و اسید سولفوریک کشف کند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) اداره کل اطلاعات استان هم توانستند در یک ماهه اخیر 4/500کیلوگرم شیشه کشف کنند.

وی با بیان اینکه پلیس فرودگاه استان در یک ماهه اخیر 7/500 کیلوگرم تریاک، هروهین و مرفین کشف کرده است بیان کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان میانه هم در یک ماهه اخیر 50 کیلو گرم تریاک کشف کرده است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: اداره کل گمرک تبریز در یک ماهه اخیر 1/578کیلوگرم تریاک به مقصد کشور کانادا کشف کرده است.

وی از افزایش قیمت انواع مواد مخدر نیز خبر داد و تصریح کرد: افزایش قیمت پیش‌سازها، محدودیت گمرکی در ورود کالا از مرزها، اقدامات کنترلی از سوی دستگاه‌های مقابله‌ای و کنترل وزارت بهداشت جزو دلایل افزایش قیمت انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی است.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 428057 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟