این مرد به دریچه های آب خیابان ها هم رحم نمی کرد + عکس

به گزارش رکنا، سرهنگ محمد حسین هاشمی رئیس کلانتری ۱۵۲ خانی آباد در این باره اظهار کرد: در پی شکایت آبفای منطقه ۶ تهران مبنی بر سرقت Stealing تعداد زیاد دریچه‌های چدنی آب و فاضلاب منطقه ماموران کلانتری ۱۵۲ خانی آباد بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با توجه به تعداد بالای سرقت دریچه‌های آبفای منطقه ۶، ماموران کلانتری ۱۵۲ خاتی آباد سارق این دریچه‌ها را که با یک شیوه خاص و جالب به سرقت دریچه‌های آب و فاضلاب اقدام می‌کرد، شناسایی کردند.

سرهنگ هاشمی تصریح کرد: با توجه به اینکه تصویر و نحوه سرقت سارق در تصاویر هیچ یک از دوربین‌های مدار بسته در محل ثبت نشده بود، ماموران با دیدن تصاویر این سوال برایشان ایجاد می‌شد که شخصی که مانند شبح اقدام به سرقت می‌کند، کیست؟

وی افزود: طی بررسی‌ها مشخص شد که سارق در تاریکی شب با پارک کردن یک دستگاه مینی بوس در کنار دریچه‌ها به صورتی که دوربین‌های مدار بسته چهره وی را ضبط نکنند، به سرقت دریچه‌های آبفا اقدام می‌کرد.

سرهنگ هاشمی در ادامه گفت: سارق از درب سمت شاگرد با استفاده از دیلم به باز کردن دریچه‌های آبفا اقدام می‌کرد و دریچه‌ها را به داخل مینی بوس می‌کشاند.

رئیس کلانتری ۱۵۲ خانی آباد گفت: بر اساس تصاویر بدست آمده از مینی بوس و شناسایی خودرو، ماموران کلانتری با کسب مجوز قضایی نسبت به شناسایی موقعیت متهم اقدام کردند و دستگیری وی را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: متهم ۴۰ سال دارد و حدود یک سال است که دریچه‌های آبفای منطقه ۶ را سرقت می‌کند و در نهایت در عملیاتی توسط ماموران کلانتری ۱۵۲ خانی آباد شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ هاشمی در پایان گفت: ضمن تشکیل پرونده متهم به مراجع قضایی تحویل داده شد.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 427664 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟