به گزارش رکنا، سرهنگ مجتبی سهرابی منش در این باره گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان درباره کیف قاپی‌های مکرر از سوی دو سارق موتورسوار پرونده‌ای در این زمینه تشکیل شد و تیمی از مأموران تجسس کلانتری ۱۲۷ نارمک رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

وی با اشاره به انجام تحقیقات از سوی مأموران کلانتری تصریح کرد: در بررسی‌ها و تحقیقات انجام شده از سوی مأموران مشخصات ظاهری متهمان و موتورسیکلتشان به دست آمد و در اختیار ماموران گشت های انتظامی قرار گرفت و این اقدامات ادامه داشت تا این که روز گذشته ماموران یکی از گشت های انتظامی این کلانتری متهمان تحت تعقیب را در خیابان نارمک مشاهده کرده و تحت تعقیب قرار دادند.

سهرابی منش با بیان اینکه متهمان که متوجه حضور پلیس Police شده و سعی از فرار Escape داشتند، گفت: این افراد سعی کردند با انجام حرکات خطرناک و مارپیچ از دست قانون Law فرار کنند؛ اما ماموران پلیس به آنها این امکان را نداده و سرانجام پس از مدتی تعقیب و گریز ماموران با شلیک تیر هوایی پلیس هر دو متهم را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

ریس کلانتری ۱۲۷ نارمک با اشاره به انجام بازجویی از دو سارق دستگیر شده، گفـت: این افراد در کلانتری به ارتکاب جرایمی همچون سرقت Stealing و کیف قاپی از شهروندان اعتراف کردند. همچنین در بازرسی از وسایل همراه این افراد نیز پنج کیف مسروقه زنانه که در همان روز به سرقت رفته بود، کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه تعدادی از مالباختگان شناسایی شده و با دعوت به کلانتری اموال مکشوفه به آنها باز گردانده شد، گفت: دو متهم دستگیر شده نیز با شکایت مالباختگان و پس از تشکیل پرونده برای رسیدگی تخصصی به پرونده به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 426989 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟