دستگیری قاچاقچیان دام در رزن همدان

سرهنگ محمد باقر سلگی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با هدف افزایش و ارتقای امنیت اجتماعی 2 نفر قاچاقچی Smuggler دام را پلیس Police این شهرستان در روزهای اخیر دستگیر کرده است.

وی گفت: در اجرای این طرح با همکاری پلیس کلانتری‌ها یک دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت که قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت نمی‌کردند توقیف و به دلیل بر هم زدن آسایش شهروندان رزنی به پارکینگ منتقل شدند.

این مقام انتظامی در شهرستان رزن گفت: مبارزه با فروشندگان و مصرف کنندگان مواد مخدر Drugs به شدت در دستور کار پلیس قرار دارد و در این حوزه هم موفق به کشف و ضبط حدود 4 گرم تریاک و حدود یک و نیم گرم هروئین شدیم.

وی اظهار داشت: با اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی 3 نفر معتاد Addicted دستگیر شده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان با یادآوری اینکه شهرستان رزن یکی از شهرهای استان در حوزه پرورش دام است گفت: به دلیل افزایش قیمت دام و سودآور بودن آن، دلالها و افرادی که صلاحیت کافی برای نقل و انتقال دام ندارند دام‌های اهالی را خریداری و بدون کسب مجوزهای بهداشتی این دام‌ها را به نقاط مختلف استان و حتی خارج استان حمل می‌کنند که احتمال انتقال آلودگی توسط این دام به نقاط دیگر استان هم وجود دارد.

سلگی افزود: از همه فروشندگان و خریداران دام انتظار داریم قبل از معامله هر نوع دامی از انتقال قانونی دام‌ها با دریافت و مشاهده مجوزهای قانونی آن مطمئن شوند تا بعد با مسایل قانونی آن روبه‌رو نشوند و ضررهای مادی حاصل از مبادله غیرقانونی آن را متحمل نشوند.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 426471 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟