خبر بد درباره شکایت خانم بازیگر فاسد از ترامپ+عکس

به گزارش گروه ترجمه رکنا، یک دادگاه فدرال در لس آنجلس شکایت استفانی گرگوری کلیفورد، معروف به استورمی دنیلز، هنرپیشه فیلم‌های پورن از دونالد ترامپ Trump به اتهام توهین در توییتر را رد کرد.

خانم کلیفورد می‌گوید در سال‌های 2006 و2007 با دونالد ترامپ، رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا رابطه پنهانی داشته است. این هنرپیشه سرشناس فیلم‌های پورن ادعا کرد در سال 2011 یک فرد ناشناس در پارکینگی در شهر لاس وگاس به وی نزدیک شده و گفته است در صورت برملا شدن این راز شخص استورمی و دخترش آسیب خواهند دید. وی تصویر مبهم و محوی از فردی که ادعا می‌کرد وی را تهدید کرده است هم منتشر کرد.

در واکنش به این سخنان، رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا در توییتر اتهام وی را احمقانه توصیف کرد و گفت استورمی دنیلز پس از این همه سال تصویر مبهم کسی را منتشر کرده که اساسا وجود نداشته است و ندارد. آقای ترامپ در همین توییت خانم کلیفورد را یک شیاد تمام عیار توصیف کرد.

وکیل استورمی دنیلز در یک دادگاه فدرال در لس‌آنجلس از رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا به اتهام توهین به موکلش شکایت کرد. قاضی Judge این دادگاه با استناد به رویه قضایی دیوان عالی آمریکا این شکایت را وارد ندانست و رد کرد. به گزارش ان‌بی‌سی در قرار رد این شکایت آمده است: مطابق رای دیوان عالی یک بیانیه عمومی سرشار از احساسات و افراط علیه یک نفر که باعث آسیب روحی و اخلاقی فرد شود، جرم Crime به حساب نمی‌آید.

خانم کلیفورد پیش‌تر گفته بود مایکل کوهن، وکیل پیشین آقای ترامپ در آستانه انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 به وی حق‌السکوت پرداخت کرده اما چون مبلغ پرداختی با رضایت شخص دونالد ترامپ همراه نبوده، وی می‌تواند توافق با مایکل کوهن را زیر پا گذاشته و از روابط پنهانی با دونالد ترامپ سخن بگوید.

مقام‌های قضایی و پلیس Police فدرال ایالات متحده آمریکا هم‌اکنون درباره تحقیق در این مورد هستند که حق‌السکوت پرداخت شده از سوی دونالد ترامپ، از هزینه کارزار انتخاباتی وی بوده یا از حساب شخصی آقای رئیس جمهور. چنان چه فرض اول درست باشد، آقای ترامپ با یک دردسر بزرگ مواجه خواهد شد.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

 

کدخبر: 426397 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟