محمد فروغی رئیس حوزه قضایی جازموریان گفت: پس از یک ماه کار منسجم و فشرده اطلاعاتی و پس از انجام هماهنگی‌های لازم با معاونت اطلاعات سپاه استان و مسئولان ارشد قضائی استان، سرانجام عصر روز گذشته ۲۳ مهر ماه ضربه به عوامل شهادت شهید خاوشی زاده، فرمانده پاسگاه نهضت آباد در دستور کار دستگاه قضائی و اطلاعات سپاه استان قرار گرفت.

این مقام قضائی اعلام کرد:در این عملیات که در مناطق کوهستانی و ارتفاعات صعب العبور جازموریان به وقوع پیوست، شرور مسلح ارسالان فرامرزی به هلاکت رسید.

فروغی با بیان اینکه در این عملیات یکی از عوامل اطلاعاتی به فیض رفیع شهادت نائل آمده است، عنوان کرد: در این عملیات از محل اختفای اشرار مسلح، مقادیری سلاح و مهمات از قبیل: اسلحه جنگی کلاشینکف، کلت کمری، نارنجک و فشنگ کشف و ضبط شده است.

وی به سوابق شرارت متعدد فرد معدوم شده اشاره کرد و افزود: در کارنامه این شرور، اقداماتی از قبیل: به شهادت رساندن مامور پلیس Police و قتل Murder احدی از شهروندان و راهزنی و سرقت Stealing مسلحانه و حمل ونگهداری انواع سلاح و مهمات جنگی به چشم می‌خورد.

رئیس دادگاه عمومی جازموریان گفت:دستورات قضائی لازم جهت دستگیری سایر عوامل پرونده صادر شده است.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 426113 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟