سرهنگ مسعود وحیدی فرمانده انتظامی شهرستان شیروان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت Stealing منازل در شیروان و ایجاد نگرانی شهروندان در جامعه بلافاصله موضوع برای دستگیری سارقان با جدیت در دستور کار پلیس Police آگاهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران در این زمینه تحقیقات گسترده خود را شروع کردند، افزود: با انجام اقدامات فنی و پلیسی و تلاش شبانه روزی ماموران موفق به شناسایی سارقان شدند.

وی اظهار کرد: با هماهنگی مقام قضائی ماموران به محل اختفای سارقان اعزام و در یک اقدام غافلگیرانه ۲ سارق حرفه‌ای را دستگیر و به مقر انتظامی انتقال دادند.

سرهنگ وحیدی با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی‌ها به ۶ فقره سرقت در شهرستان شیروان اعتراف کردند، گفت:: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویا مقام قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان در پایان با بیان اینکه پلیس به هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت به هیچ وجه امان نمی‌دهد، از مردم خواست تا با رعایت نکات ایمنی و توجه به هشدار‌های پلیسی از وقوع این گونه موارد پیشگیری کنند و هر گونه مورد مشکوکی را از طریق پل Bridge ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 426005 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟