حسن حسن پور رئیس هیات مدیره مجموعه گردشگری هفت خوان شیراز با تکذیب خبر مبنی بر استفاده رستوران هفت خوان شیراز از پرچم رژیم صهیونیستی در کنار پرچم سایر کشورها، گفت: ما تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران هستیم و پرچم 'مرگ بر اسرائیل' ما همواره برافراشته است.

حسن پور در فایل ویدیویی که برای نمایندگان رسانه ها ارسال کرد، افزود: هیچ گاه رژیم غاصب صهیونیستی که کشتار زنان و کودکان را در کارنامه پلید خود دارد را به رسمیت نمی شناسیم و با توجه به این جنایات در دشمنی با بشریت، این رژیم هیچ جایی در دل انسان ها نداشته و نخواهد داشت.

وی با تکذیب بهره گیری از پرچم رژیم اشغالگر قدس در این مجموعه گردشگری، گفت: این مجموعه حق خود را برای پیگیری موضوع از مراجع قضایی محفوظ می داند.

رئیس هیات مدیره مجموعه گردشگری هفت خوان شیراز اضافه کرد: در رستوران ما پرچم کشورهای مختلف جهان وجود دارد، اما اثری از پرچم رژیم غاصبی همچون اسراییل نیست.

وی ادامه داد: ممکن است این کار با شیطنت یا از روی قصد توسط فردی انجام شده و بر روی منوی این رستوران چسبانده شده باشد و نفر بعد که منو را باز کرده با دیدن این صحنه با تهیه عکس، آن را در فضای مجازی منتشر کرده باشد.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 425336 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟