جزئیات تکان‌دهنده قتل ترنم 3 ساله توسط ناپدری / دادستان قائم شهر چه گفت؟

به گزارش رکنا، رحیم فولادی‌سوادکوهی دادستان قائم‌شهر گفت : در پی گزارشی مبنی بر مرگ مشکوک کودکی سه ساله به نام ترنم از سوی بیمارستان رازی قائم‌شهر موضوع مورد پیگیری قرار گرفت و در نظریه اولیه پزشکی قانونی فوت کودک بر اثر ضرب‌و‌جرح شدید توسط جسمی همچون کابل سیمی یا سیلی که آثار وارده و ضربات مربوط به سه ماه اخیر بوده اعلام گردید.

با آغاز تحقیقات، ترنم سه ساله فرزند طلاق گرفتار چنگال ناپدری بی‌رحم شده بود که قربانی این ناهنجاری‌های اجتماعی و اخلاقی شده است.

در شب حادثه Incident که در یازدهم مهرماه رخ داد کودک مورد ضرب و شتم شدید ناپدری قرار گرفت و کودک از هوش افتاد که با انتقال به بیمارستان رازی قائم‌شهر متوجه فوت کودک شدند.

بدنبال این حادثه دلخراش ناپدری متواری شد اما با انجام کارهای پلیسی و قضایی حقیقت موضوع کشف شد و اگرچه ناپدری در ابتدا منکر هرگونه رابطه با خانم (مادر ترنم) شد ولی سپس با ادله مشهود و معقول این رابطه را پذیرفت و سپس منکر ارتکاب ضرب و جرح ترنم سه‌ساله شد و مدعی شد او از پله افتاد ولی در پاسخ به سوالات قضایی و عدم ارائه ادله کافی برای اثبات این موضوع به ناچار حقیقت را بیان کرد که کودک را مورد ضرب و جرح قرار داده و آنهم برای ادب کردن وی و ازدواج با مادرش بوده است.

ناپدری اعتراف کرد که با سیم سشوار کودک را مورد آسیب قرار می‌داد، آثار بجا مانده در بدن کودک نشان از این دارد که در پی دو تا سه ماه زندگی مشترک، این کودک مورد آسیب قرار می گرفت.

با قرار بازداشت موقت، ناپدری و مادر ترنم در بازداشت به‌سر می‌برند و دادستانی منتظر گزارش تکمیلی نظر پزشکی قانونی می‌باشد.

مردم، در این حادثه دلخراش با ابراز احساسات و نگرانی، احساس همدردی کردند. روند دادرسی این پرونده با سرعت و دقت لازم و منطبق با قوانین و مقررات پیگیری و حکم عادلانه صادر خواهد شد تا درس عبرت آموز برای افرادی باشد که به فکر این گونه جرایم قرار نگیرند.

این حادثه، قتل Murder عمد توسط ناپدری بود. با وجود ادعای متهم که از باب ادب و تادیب کودک را مورد ضرب و شتم قرار داده، قانون Law مجازات اسلامی در بند ب و پ ماده ۲۹۰ صراحتاً اشاره دارد چنانچه رفتار مرتکب خارج از عرف و غیر متعارف باشد و یا با توجه به حساسیت موضوع و موضع اصابت و شرایط خاص فرد مثل پیری و ضعف و صغر سن کودک بودن آن عمل و رفتار نوعاً کشنده باشد قانونگذار آن رفتار را در حکم رفتار عمدی محسوب می‌کند و از آنجائیکه این رفتار، منجر به فوت کودک شده در واقع قتل عمد بوده و مورد رسیدگی قرار می گیرد.

این جنایت در خیابان تهران کوی مهتاب قائم‌شهر رخ داد.

ترنم سه ساله فرزند طلاق بوده و وی نزد مادر و برادر ۱۵ ساله‌اش پیش پدرش زندگی می‌کرده‌اند و از آنجایی که مادر ترنم پس از طلاق از سوی خانواده‌اش حمایت نمی‌شده، به شخصی پناه می‌آورد که مجبور است در مقابل کودک‌آزاری او، سکوت کند چون با هر اعتراضی علاوه بر اینکه مادر را هم مورد ضرب‌وشتم قرار می‌داد ممکن بود این سرپناه را هم از دست دهد و شرایط ‌سخت زندگی، مادر را به سکوت وامی‌داشت.

بدترین رفتار والدین هنگام طلاق این است که فرزندان را همچون مال، بین خودشان تقسیم می‌کنند و به آینده آنان هیچ توجه‌ای ندارند، در این پرونده زن با تحمل هزینه‌ها و حضانت دختر خردسالش، با مشکلات زیادی مواجه می‌شود که نسبت به آینده و نگهداری او غفلت می‌کند و در نهایت ترنم ۲ سال و ده ماهه قربانی رفتارهای غیرانسانی والدین خود می‌شود

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

حقایق هولناک از اسارت این زن در بازار برده فروشی داعش+ تصاویر

سنجاب رقاص عکاسان را شگفت زده کرد+عکس

عروس و داماد با خودروی پلیس به تالار رفتند ! + عکس

قدرت مخوف مافیای گ.ت.ت در تهران !؟ / در این باند چشم کور می کنند! +عکس

دوربین های مداربسته عزرائیل های آبادانی را فراری دادند! +عکس

گفتگو با مسموم شدگان حرام خور در بیمارستان شهید رجایی کرج

اعدام جنجالی زن جوان در زندان ارومیه + عکس

دختر دانشجو از همکلاسی پسر رکب شومی خورد! / او همه چیز را باخت!

سرنوشت سیاه 2 دختر دانش آموز در مدرسه +عکس

عروس موقت، شوهرش را در دادگاه کتک زد / در تهران رخ داد

تجاوز مرد 47 ساله به همراه سگش به 2 دختر 13ساله + عکس

زنان محجبه هم وسوسه خودنمایی اینستاگرامی دارند! +عکس

 

کدخبر: 423226 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟