سردار مهدی معصوم‌بیگی فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت : در پی دریافت حکم جلب زنی به اتهام مشارکت در کلاهبرداری Fraud ارزی از یکی از بانک‌های استان موضوع در دستور کار مامورانپلیس Police امنیت عمومی استان اصفهان قرار گرفت.
وی افزود: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد زنی با همدستی 2 نفر از اعضای خانواده خود اقدام به تاسیس یک شرکت تجاری کرده و با وانمود کردن اختیارات واهی و غیر واقعی، تخصص در زمینه فعالیت‌های بازرگانی و داشتن قدرت و توان مالی جهت انجام پروژه‌های اقتصادی و واردات و صادرات، از یکی از بانک‌های استان تقاضای گشایش اعتبار LC و درخواست ثبت سفارش به مبلغ یک میلیون و 210 هزار یورو کرده است.
فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: در ادامه متهم علی‌رغم تعهد به پرداخت وجه اسناد ارزی در هنگام وارد کردن کالا متواری می‌شود.
وی بیان کرد: این فرد به اتهام مشارکت در کلاهبرداری ارزی، جعل و استفاده از اوراق مجعول به 4 سال حبس و رد مبلغ یک میلیون و 210 هزار یورو و همچنین پرداخت جزای نقدی به همان میزان معادل 480 میلیارد و 400 میلیون ریال محکوم می‌شود.
معصوم‌بیگی با بیان این که دستگیری متهم با توجه به تغییر مکان‌های سکونتش به کندی پیش می‌رفت افزود: سرانجام با تلاش‌های شبانه روزی و به کارگیری اقدامات علمی و تخصصی مخفیگاه متهم در یکی از مناطق شرق استان تهران شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

این دو مرد امروز بالای سر زن زائو تهرانی رفتند و بچه اش را به دنیا آوردند ! + عکس

گفتگو با شاخ اینستاگرام / این شرور برای اسلامشهری ها رجزخوانی کرده بود !+ فیلم

تجاوز به پسر 12 ساله در توالت مدرسه! + عکس

تجاوز مرد همسایه به دختر 14 ساله در انباری+عکس

دستگیری 4 دندانپزشک ایرانی / پلیس امریکا با شکایت یک زن به هتل رفت + عکس چهره باز

زنده شدن دختر جوان در بیمارستان مسجد سلیمان

رفتار عجیب پلیس عراق با زائران ایرانی + تصویر

بلایی که پزشک قلابی بر سر لب های دختر جوان ترک آورد + تصاویر

مجری اخبار هواشناسی با زنان خیابانی حرکات مستهجنی داشت +عکس

همخوابی زشت زن 51 ساله با پسر 17 ساله شوهرش + عکس

عکس های خاص از شراره رخام در آمریکا

کدخبر: 422172 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟