انهدام باند 9 نفره کلاهبرداری در قزوین

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سردار مهدی محمودی، رئیس پلیس استان قزوین در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره کلاهبرداری Fraud کارت به کارت از یک شهروند قزوینی به مبلغ 110 میلیون ریال موضوع شناسایی و دستگیری به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس Police آگاهی استان قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی افزود: در بررسی و تحقیقات اولیه مشخص شد فردی با شماره رایتل با شاکی تماس و با شگرد همیشگی اینکه شماره تلفن همراه شما طی قرعه کشی از طریق شرکت همراه اول از طریق رادیو جوان برنده شده اید وی را به عنوان برنده اعلام و فرد را به پای دستگاه ATMکشانده و با راهنمایی فرد و انجام عملیات بانکی برای واریز هزینه سفر به جای انتقال مبلغ هزینه سفر از حساب شهروند با شگرد خاصی برداشت و به حساب مورد نظرشان واریز می کردند.

محمودی بیان کرد: پس از انجام تحقیقات فنی پلیسی توسط ماموران پلیس آگاهی یکی از متهمان در استان البرز شناسایی و حین خرید خودرو در نمایشگاهی از پول حاصل از کلاهبرداری دستگیر شد .

وی خاطر نشان کرد: با دستگیری فرد کلاهبرار، در بازجویی فنی ماموران 5 نفر همدست خود را معرفی که با هماهنگی و نیابت قضائی اکیپی از کارآگاهان زبده به استان البرز اعزام و 5 نفر از متهمان نیز دستگیر شدند.

رئیس پلیس استان قزوین با اشاره به اینکه متهمان پس از تفهیم اتهام توسط دادسرای استان البرز و صدور قرار مناسب تحویل پلیس آگاهی قزوین شدند افزود: متهمان در بازجویی فنی و پلیسی 2 نفر سرکرده باند را معرفی که آنان نیز طی عملیاتی دیگر در استان البرز دستگیر شدند.

محمودی تصریح کرد: 2 نفر سرکرده باند در بازجویی فنی کارآگاهان در ابتدا منکر هر گونه عمل مجرمانه گردیدند ولی با ارائه دلایل فراوان و مکفی و مستندات استخراج شده و همچنین در پی کشف تعداد زیادی کارت عابر بانک و اخذ پرینت بانکی آنها زبان به اعتراف گشودند.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه افزود: در تحقیقات بعدی زنی را که در این باند اقدام به پولشویی می کرد در استان البرز شناسایی و با هماهنگی قضائی حین خروج از مخفیگاه دستگیر و به بزه انتسابی اعتراف کرد.

وی خاطر نشان کرد: در تحقیقات فنی عوامل آگاهی متهمان به 240 فقره کلاهبرداری در سراسر کشور بالغ بر 7 میلیارد و 410 میلیون ریال در این خصوص اعتراف کردند.

محمودی در پایان با اشاره به اینکه تحقیقات پلیس در این خصوص ادامه دارد گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضائی با صدور قرار مناسب قانونی مناسب روانه زندان Prison شدند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

آزیتا نامزد داشت اما با نیما در شمال همخوابی کرد / او باردار است! بچه از کیست؟

دادگاه لاهه به نفع ایران رای صادر کرد: آمریکا بایدتحریمها را لغو کند!

عکس جسدی که در رودخانه جاده چالوس شناور بود +فیلم (16+)

مادر بی رحم دختران بی گناهش را با فلفل و نمک شست تا بمیرند +عکس

تجاوز 2 مرد به زن جوان در پارک جنگلی / نگهبان صدای التماس های زن را شنید

همخوابی زشت زن 51 ساله با پسر 17 ساله شوهرش + عکس

قتل زن بدکاره توسط مشتریش در خیابان اتحاد

بارداری دختری 17 ساله هنگام تجاوز در خیابان / از برهنه بودن این زن فیلم گرفتند و ... +عکس

رفتار شنیع فروشنده زن داروخانه برای جلب مشتری وسایل جلوگیری از حاملگی+عکس

دوستم از دختر همسایه بد گفت و من عاشق خواهر او شدم!

غافلگیری تبهکاران تهرانی در رختخوابشان / ببینید با چه سر و وضعی می خوابیدند + فیلم

دستگیری تکنسین اورژانس به خاطر کارهای خلاف در تهران + فیلم و عکس

اعترافات وحشتناک زن جوان مشهدی که 16 روز در محل دفن شوهرش خوابید + عکس

کدخبر: 421892 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟