حجت الاسلام محمدصادق اکبری ، رییس کل دادگستری هرمزگان گفت: متاسفانه بر اثر توزیع مشروب الکلی دست ساز در هرمزگان تاکنون 232 نفر روانه مراکز درمانی استان شده و 18 نفر جان خود را از دست داده اند.
وی با اشاره به اجرای طرح ضربتی مقابله با توزیع کنندگان مشروب الکلی در بندرعباس، گفت: با اجرای این طرح یک باند تولید و توزیع مشروب الکلی متلاشی و یک کارگاه ساخت مشروب الکلی کشف و پلمب و 55 لیتر مشروبات الکلی دست‌ساز نیز کشف و ضبط شده است.
رییس کل دادگستری هرمزگان خاطرنشان کرد: ظرف 3 ماه اخیر 11 فرونج لنج حامل مشروب الکلی در آب های ساحلی استان توقیف شده است.
حجت الاسلام اکبری تصریح کرد: دستگاه قضایی هرمزگان با پدیده شوم قاچاق، تولید و توزیع مشروب الکلی کاملا قاطعانه و بدون اغماض برخورد می کند.
آمار قربانیان مصرف مشروب در بندرعباس به 18 نفر رسید
رییس روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی هرمزگان گفت: آمار قربانیان مصرف مشروبات الکلی دست ساز در بندرعباس همچنان رو به افزایش است و تا به این لحظه به 18 نفر رسیده است.
دکتر فاطمه نوروزیان اظهار داشت: تاکنون 232 نفر در بیمارستان های بندرعباس و دیگر شهرهای هرمزگان به دلیل مصرف مشروبات الکلی دست ساز پذیرش شدند. 
وی افزود: از این شمار 18 نفر فوت شده و 11 نفر بدحال هستند و تحت مراقبتهای ویژه قرار دارند.
رییس روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی هرمزگان خاطرنشان کرد: از مجموع افراد پذیرش شده 9 نفر خانم هستند و 127 نفر به دلیل آسیب شدید به کلیه ها، دیالیز شده اند.
نوروزی تصریح کرد: در پنج روز گذشته تاکنون، تعدادی از شهروندان بندرعباس و دیگر شهرهای هرمزگان بر اثر عوارض مصرف مشروب الکلی دست ساز دچار مسمومیت شده و به مراکز درمانی مراجعه کردند. 
به گفته وی، در دو هفته گذشته نیز 2 نفر براثر مسمومیت ناشی از مصرف الکل در بیمارستان جان خود را از دست دادند و یک نفر هم بدون اطلاع و ترخیص از بیمارستان فرار Escape کرد.
براساس اخبار منتشر شده، پلیس Police هرمزگان 3 نفر از جمله یک زن و شوهر را به اتهام تولید و فروش این مشروبات دستگیر کرده است.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

اولین بازیگر سینمای ایران به خاطر تخلف مجازی به 6 سال زندان محکوم شد+ عکس

این چهره ها را بشناسید / دلار در چهار راه استانبول 4 هزارتومان پایین کشید + اسامی و عکس بدون پوشش

رفتار نامناسب گشت ارشاد هندی ها با دختر جوان! + عکس

حکم مربی منحرف ورزش های رزمی در شیراز صادر شد +عکس

مردی همسر بیمار خود را به دلیل مشکلات مالی به آتش کشید +عکس

آزاده نامداری بدون حجاب در جشن تولد خودش + عکس

تجاوز نگهبان بیمارستان به اجساد در سردخانه +عکس

قتل ملکه زیبایی عراق با 2 زن معروف و زیبای دیگر گره خورد / جزئیات 3 قتل سریالی + فیلم و عکس

آخرین اعتراف مرد ساواکی به بریدن سر عروس و پسر جوانش در تهران + فیلم و عکس

پدری دختر 8 ساله اش را مثل مرغ تکه تکه کرد+عکس

فرار ورزشکار تیم ملی از کشور پس از قتل خونین

حرکت خنده دار مرد مطلقه برای پنهان کردن تنهایی اش+عکس

 

کدخبر: 421180 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟