به گزارش گروه جنایی رکنا، محمدعلی وکیلی هستم. سال 1287 خورشیدی در شیراز به دنیا آمدم. پدر و مادرم با هم اختلافات شدیدی داشتند و پنج بهار از زندگی‌ام گذشته بود که از هم جدا شدند. پدرم سرپرستی مرا قبول کرد. او تصمیم گرفت به حیدرآباد هندوستان برود و آنجا زندگی کند. خیلی زود تصمیمش عملی شد و ما به حیدرآباد رفتیم. من زندگی در ایران را بیشتر دوست داشتم و بیست سال بعد و در حالی که 25 سال داشتم به ایران بازگشتم.
به زادگاهم در شیراز رفتم و خانه‌ای در محل آب از فردی به نام قمبر سیاه اجاره کردم. در شیراز به سیف‌القلم معروف شده بودم. از زنان بدم می‌آمد و هیچ‌وقت ازدواج نکردم. با آگهی در روزنامه مدعی شدم که دکتر گیاهی از هندوستان هستم و داروی درمان نازایی دارم.
دوست داشتم انتقام بگیرم‌. به همین خاطر هر بیماری که برای درمان نزدم می‌آمد، با سیانور می‌کشتم. سیانور را داخل شربتی می‌ریختم و به عنوان داروی نازایی به بیماران می‌دادم. آنها هم با خوردن شربت، مسموم می‌شدند و جان خود را از دست می‌دادند و من جسد را در زیر‌زمین خانه دفن می‌کردم. من علاقه زیادی به خواندن کتاب «راسپوتین» دارم و در کتاب خواندم کشیش فوق برای کشتن Killing قربانیان در نوشیدنی‌شان سیانور می‌ریخته و من هم با سرقت Stealing طلاهای زنان و فروش آنها، زندگی می‌گذراندم. البته زندگی که نه، عیاشی می‌کردم. با گزارش ناپدید شدن زنان، ماموران به دنبال آنها بودند که طلاهای دو نفر از قربانیان در طلافروشی پیدا شد و ماموران به من رسید و سال 1314 دستگیرم کردند.
ابتدا منکر اطلاع از سرنوشت زنان شدم اما آنها خانه‌ام را بازرسی کردند و در زیرزمین بقایای جسد هشت زن و دو مرد را پیدا کردند و مجبور شدم اعتراف کنم. در دادگاهی جنجالی محاکمه و سرانجام حکم اعدام execution برایم صادر شد و سال 1314 اعدام شدم.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

فیلم لحظه قتل ملکه زیبایی عراق / تاره فارس چرا کشته شد؟ + تصاویر

این داعشی سر ۹۰۰ نفر را برید+ فیلم گفتگو

مرد روانی پلک های چشم کودک یک ساله اش را با چسب قطره ای چسباند+عکس

مرد 36 ساله پس از تجاوز وحشیانه، گوشت دختر جوان را خورد + عکس

دختر دایی ثریا درباره شوهرش رازی را می دانست! / آنها جدا شدند

اقدام سیاه رویا که از شوهرش راضی نبود! / پلیس در آن خانه چه کرد؟!

شهره 17 ساله چرا به مدرسه نرفته بود؟! / خانم معلم چی می دانست؟

تجاوز بی رحمانه پدر به دختر 20 ساله اش / پزشکی قانونی تایید کرد

عکس / سیل هولناک در تالش

مرد بی رحم لب نامزد زیبایش را با دندان کند +عکس

این زن میلیاردر هم می خواست مثل شهرام جزایر از کشور فرار کند

جراح ایرانی بازیگران فیلم‌های غیر اخلاقی از کشور فرار کرد!

تجاوز  دعانویس به زنانی که باردار نمی شدند / حکم مرگ این متجاوز صادر شده است + عکس

 

کدخبر: 419697 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟