به گزارش گروه جنایی رکنا، چندی قبل مأموران شهرستان بروجرد استان لرستان از قتل Murder زن جوانی در یکی از خیابان‌ها با خبر و راهی محل شدند. مأموران در محل حادثه Incident با جسد زنی روبه‌رو شدند که با اصابت تعدادی گلوله به قتل رسیده بود. 
نخستین بررسی‌ها حکایت از این داشت لحظاتی قبل مرد ناشناس موتور سواری با اسلحه به مقتول شلیک کرده و سپس از محل گریخته‌است. تحقیقات میدانی و گفته‌های شاهدان عینی نشان می‌داد قاتل The Murderer شباهت زیادی به برادر شوهر مقتول داشته است.

از سوی دیگر مشخص شد شوهر مقتول مدتی قبل دست به خودکشی Suicideزده و از آن زمان به بعد قاتل با همسر برادرش اختلاف پیدا کرده است. بنابراین مأموران برادر شوهر مقتول را به عنوان مظنون حادثه تحت تعقیب قرار دادند. مأموران در بررسی‌ها دریافتند قاتل پس از حادثه به مکان نامعلومی گریخته است.

در حالی که تحقیقات درباره این حادثه ادامه داشت مأموران موفق شدند رد قاتل فراری را در تهران شناسایی کنند. در ادامه مأموران پلیس‌آگاهی شهرستان بروجرد با گرفتن نیابت قضایی برای دستگیری قاتل راهی تهران شدند و سرانجام روز سه‌شنبه متهم را در یکی از خیابان‌ها شناسایی و دستگیر کردند.

متهم پس از انتقال به دادسرای امور جنایی تهران به قتل زن برادرش اعتراف کرد. وی در ادعایی گفت: چند سال قبل برادرم با دختر عمویم ازدواج کرد تا اینکه مدتی قبل برادرم به دلایلی به زندگی‌اش پایان داد. پس از این حادثه همسرش به دادگاه رفت و درباره علت مرگ شوهرش شکایت کرد.

پرونده برادرم در دادگاه در حال بررسی بود که از زن برادرم خواستم برای حفظ آبروی خانواده‌مان شکایتش را پیگیری نکند، اما او اصرار به پیگیری شکایتش داشت. هر چقدر تلاش کردم فایده‌ای نداشت و او راضی نشد تا اینکه از دست او عصبانی شدم و تصمیم به قتلش گرفتم. روز حادثه چهره‌ام را پوشاندم و وی را در حالی که در راه رفتن به خانه‌اش بود با گلوله به قتل رساندم. سپس به تهران فرار Escape کردم و زندگی مخفیانه‌ای شروع کردم، اما این زندگی دوام زیادی پیدا نکرد و مأموران مرا شناسایی و بازداشت کردند. 
متهم پس از اعتراف به قتل برای ادامه تحقیقات در اختیار مأموران پلیس‌آگاهی شهرستان بروجرد قرار گرفت تا به دادسرای محل حادثه تحویل داده شود.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

فتوای مرگ این مُلا صادر شد / او با زنان چه کرد؟! + عکس مرد فراری

دست درازی هوشنگ به دخترم را دیدم! / عاشق مادرش بودم!

تصویر سربازان رژیم صهیونیستی در بیلبورد مناسبتی دفاع مقدس در شیراز! + تصاویر

تصادف پر حاشیه مرد بازنشته با یک زن در مشهد

مهریه عجیب نسرین طلاق را برای میلاد سخت کرد!

مرگ دردناک پسربچه در وسط خیابان + فیلم

فیلم دیده نشده از حادثه تروریستی اهواز / 4 داعشی 12 دقیقه شلیک کردند و حتی تیر خلاص هم زدند!

مردی همسر را به خاطر تولید مثل زیاد در ششمین حاملگی اش کشت +عکس

کشف 12 قبر عجیب در دل جنگ / روانشناس با بیماران چه می کرد! +تصویر

این 4 دختر تهرانی داستان عجیبی دارند!

فیلم لحظه تیراندازی و تعقیب و گریز شبانه 2 تبهکار در آبادان

تجاوز به دختر کنکوری در خلوتگاه آقای مشاور در تهران!

تجاوز پزشک جراح به 32 دختر باکره + عکس

همخوابی عاشقانه دختر 15 ساله با فروشنده لباس زنانه / زن این مرد آن در را در اتاق خواب گیر انداخت +عکس

 

کدخبر: 419691 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟