جزییات حکم متهم اصلی پرونده ایران صدرا

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، عباس پوریانی درباره آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده شرکت صدرا در مجتمع قضایی ویژه امور اقتصادی اظهار کرد: یکی از پرونده‌های مهم و خاص که در مجتمع ویژه امور اقتصادی در دست رسیدگی است، پرونده شرکت صنعتی -دریایی ایران صدراست که اتهام متهم خیانت Cheat در امانت و جعل و استفاده از سند مجعول است.

رئیس محاکم عمومی و انقلاب تهران ارزش ریالی این پرونده را 15 میلیون و 806 هزار یورو عنوان کرد و گفت: دادگاه در ارتباط با متهم این پرونده، مبادرت به صدور رأی کرده و متهم را به حبس‌ محکوم کرده است. طبیعی است که حکم صادره، قطعی نیست و در صورت اعتراض، قابلیت تجدیدنظر در محاکم تجدیدنظر استان تهران را دارد.

رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران همچنین درباره آخرین وضعیت پرونده موسوم به دکل نفتی گمشده اظهار کرد: پرونده‌هایی که به مجتمع ویژه امور اقتصادی ارسال می‌شود، انصافاً پرونده‌های حجیم و بزرگی است و یک جلد یا دو جلد نیست بلکه پرونده‌هایی هستند که 300 یا 350 جلد دارند. قطعاً رسیدگی به این دست پرونده‌ها زمان‌بر است به خصوص اینکه اگر نیاز به تحقیقات داشته باشد.

پوریانی افزود: از جمله این پرونده‌ها، پرونده دکل نفتی است که اتهاماتی همچون خیانت در امانت، تحصیل مال از طریق نامشروع و سوءاستفاده از اموال شرکت نسبت به متهمین مطرح است و تا کنون نیز 10 جلسه رسیدگی برگزار شده اما طبق صحبت‌هایی که با رئیس شعبه صورت گرفته، بخش کوچکی از کار باقی مانده و فکر می‌کنم در آینده نزدیک دادگاه بتواند رای صادر کند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

فوری / محمد حبیبی در مقابل خانه اش گلوله باران شد + عکس

حمله موشکی به قایق تفریحی بن سلمان + عکس

مردی امروز صبح در تقاطع نیایش ولیعصر خود را دار زد + عکس

خوردن گوشت 30 انسان توسط زن 42 ساله + عکس

جواب حمید به زن مهربانش این بود: دیگر دوستت ندارم!

پایان درگیری خانواده عروس و داماد در محضر با نذر عجیب صبا

قتل هولناک با 206 شیشه دودی / بازپرس ویژه قتل دست قاتل را خوانده بود + عکس

اقدام شرم آور شاهین 16 ساله با عروس خانم در شب جشن!

درخواست متفاوت مادر شهید که اشک مرد بازیگر سینما را در آورد +فیلم

خودکشی الناز در خانه مجردی آرش / در مجیدیه تهران رخ داد

اعتراف هولناک یک مرد به قتل زن حامله اش / این مرد وسواس داشت +عکس

کفترباز به خانه همسایه ها سرک می کشید !

وعده نوبخت برای ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار حقوق بگیر

 

کدخبر: 419298 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟