وقتی همسرم در جریان خلافکاری های من قرار گرفت دیگر نتوانست این وضعیت را تحمل کند او زمانی که من در زندان Prison بودم به خانه پدرش رفت ولی طلاق نگرفت به امید آن که روزی سرم به سنگ بخورد و به زندگی سالم باز گردم. به او و برادرم قول داده بودم که دور زندگی خلافکاری را خط می کشم ولی باز هم با وسوسه های شیطانی دوستانم دست از کارهای خلاف برنداشتم و این بار در حالی دستگیر شدم که تازه فهمیدم همسرم باردار است و ... 
جوان 33 ساله معروف به «بلبل» که باند سرقتی را برای دستبرد به ساختمان های نیمه ساز و انباری منازل تشکیل داده بود پس از آن که در عملیات غافلگیرانه ماموران تجسس کلانتری الهیه مشهد به دام افتاد و اعضای باندش دستگیر شدند در تشریح زندگی و گذشته خودش به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری الهیه مشهد گفت: پدرم راننده خودروهای سنگین بود و در جاده های بین شهری کار می کرد به همین دلیل نگهداری از من و تنها برادرم به عهده مادرم بود.
از نظر مالی زندگی متوسطی داشتیم و روزگارمان به خوبی می گذشت تا این که برادرم بعد از گرفتن دیپلم به شغل جوشکاری روی آورد و آرام آرام استادکار ماهری شد من هم بعد از پایان مقطع راهنمایی دیگر ادامه تحصیل ندادم و نزد برادرم به شاگردی در امور جوشکاری اسکلت ساختمان پرداختم ولی در اثنای کار به بهانه خستگی و به طور پنهانی با برخی از کارگران مواد مخدر Drugs مصرف می کردم. 
اوایل برادرم از این ماجرا اطلاعی نداشت ولی روزی به طور ناگهانی مرا در حال مصرف مواد مخدر دید و چنان برافروخته شد که تا آن روز برادرم را آن گونه خشمگین ندیده بودم با وجود این خودش را کنترل کرد و بعد از رفتن کارگران به نصیحت من پرداخت ولی آن روزها هیچ گاه احتمال نمی دادم که ممکن است در دام مواد مخدر گرفتار شوم چرا که فکر می کردم تفننی مصرف می کنم همین طرز تفکر بود که مرا به روز سیاه نشاند و زمانی به خود آمدم که دیگر بیکار شده بودم و به خاطر اعتیادم نمی توانستم به موقع سر کار حاضر شوم یا کار خوبی تحویل صاحبکار بدهم. این گونه بود که به پیشنهاد یکی از دوستانم دستبرد به اموال داخل خودروها را آغاز کردیم. چرا که او موتورسیکلت داشت و من هم برای تامین هزینه‌های اعتیادم مانده بودم.
خلاصه در مدت کوتاهی دستگیر و روانه زندان شدیم ولی چند ماه بعد برادرم رضایت شاکیان را گرفت و من چون سابقه ای نداشتم از زندان آزاد شدم در عین حال و برخلاف قولی که به برادرم داده بودم دوباره به سوی مواد مخدر کشیده شدم. 
همسرم نیز که فهمیده بود این بار در گرداب مواد مخدر صنعتی (کریستال) افتاده ام مرا رها کرد و به خانه پدرش رفت با وجود این نه تنها به خلافکاری هایم ادامه دادم بلکه به پاتوق دوستان خلافکارم بازگشتم.
این بار چند نفر دیگر را هم عضو باند کردم و با سرقت Stealingیک موتورسیکلت به انباری های مجتمع های مسکونی یا ساختمان های در حال احداث دستبرد می زدیم چون سررشته ای از محل خرید و فروش آهن آلات داشتم خیلی زود اموال سرقتی را می فروختیم تا این که ماموران کلانتری الهیه، اعضای باند را شناسایی کردند و من هم در پاتوق خودمان دستگیر شدم. این جا بود که فهمیدم همسرم باردار است و ... 
شایان ذکر است به دستور سرهنگ توفیق حاجی زاده (رئیس کلانتری الهیه) تحقیق از اعضای این باند برای کشف سرقت های احتمالی دیگر آنان ادامه دارد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

اقدام شرم آور شاهین 16 ساله با عروس خانم در شب جشن!

اعتراف دختر 15 ساله به قتل نامزد مادرش +عکس

جواب حمید به زن مهربانش این بود: دیگر دوستت ندارم!

درخواست متفاوت مادر شهید که اشک مرد بازیگر سینما را در آورد +فیلم

پایان درگیری خانواده عروس و داماد در محضر با نذر عجیب صبا

مهریه عجیب مهشید رامین را متعجب کرد / این عروس چاه می خواهد!

قتل هولناک با 206 شیشه دودی / بازپرس ویژه قتل دست قاتل را خوانده بود + عکس

خودکشی الناز در خانه مجردی آرش / در مجیدیه تهران رخ داد

سیمین به جای داماد با عکس او به حجله رفت!

اعتراف به قتل دختر خاله 20 ساله در خانه مجردی

اعتراف هولناک یک مرد به قتل زن حامله اش / این مرد وسواس داشت +عکس

درخواست عجیب شوهر بی غیرت، زن بی نوا را از خانه فراری داد

کفترباز به خانه همسایه ها سرک می کشید !

وعده نوبخت برای ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار حقوق بگیر

کدخبر: 419171 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟