قتل هولناک با 206 شیشه دودی / بازپرس ویژه قتل دست قاتل را خوانده بود + عکس

سپیده دم 6 شهریور بود که خبر مرگ مرد 45 ساله ای در بی سیم های پلیس Police پیچید. این مرد که «جواد» نام داشت از حدود یک هفته قبل و در پی سانحه تصادف، در بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد به کما رفته بود که در نهایت معالجات پزشکان موثر واقع نشد و مجروح این حادثه Incident بر اثر عوارض ناشی از ضربه مغزی جان سپرد.
با آن که در بررسی های اولیه همه صحنه ها بیانگر یک سانحه رانندگی بود اما خانواده مرد 45 ساله مدعی شدند که او چند روز قبل از وقوع تصادف Crash توسط برخی افرادی که دچار اختلافات ملکی بودند، تهدید شده است.
با این ادعا، ماموران کلانتری ماجرا را به قاضی Judge ویژه قتل Murder عمد اطلاع دادند. قاضی «کاظم میرزایی» با شنیدن موضوع تصادف بلافاصله به ماجرا مشکوک شد و دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی را صادر کرد. او دقایقی بعد خود نیز عازم سالن کالبد شکافی شد تا از نزدیک پاسخی برای سوالات خود بیابد.
پزشکان ضربه مغزی «جواد» (مرد 45 ساله) را تایید کردند اما جمله تهدید مرد 45 ساله توسط افراد دیگر موضوعی بود که بازپرس ریزبین و نکته سنج ویژه قتل نمی توانست به راحتی از کنار آن عبور کند بنابراین مقام قضایی تحقیقات میدانی خود را از همان سالن تشریح پزشکی قانونی آغاز کرد.

باجناق کوچک مقتول که در محل حضور داشت به عنوان آخرین فردی که هنگام تصادف همراه «جواد» بود مورد پرسش های تخصصی قاضی میرزایی قرار گرفت. او گفت: اوایل شب سی و یکم مرداد بود که من و جواد و تعدادی از فرزندان کوچک و بزرگ از خانه خارج شدیم. آن روز جواد مهمان ما در روستای فارمد بود. هوا به تاریکی می زد که کنار جاده شهرک مهرگان (جاده سیمان) رسیدیم در این هنگام یک دستگاه خودروی سفید رنگ پژو206 توجه ما را به خود جلب کرد. خودرو به طرز مشکوکی در کنار جاده توقف کرده بود ولی به خاطر این که شیشه های آن دودی بود، هیچ کدام نتوانستیم داخل آن را ببینیم که آیا راننده ای دارد یا نه! در عین حال به حرکت خودمان ادامه دادیم.

هوا دیگر کاملا تاریک شده بود که برای رفتن به روستا از عرض وارد جاده شدیم اما ناگهان دیدم که راننده 206 آن را روشن کرد و با سرعت به سمت ما آمد همه چیز در یک لحظه رخ داد و دست من به شدت به آینه بغل خودرو خورد که شیشه آن شکست. فکر کردم پژو 206 با کودکان تصادف کرد برای همین به سرعت به اطرافم نگریستم دیدم بچه ها به آن سوی جاده گریخته اند ولی باجناقم روی زمین افتاده است. پژو در نزدیکی محل تصادف متوقف شد در این هنگام فردی را دیدم که از در عقب در حالی که شمشیر یا چماقی در دست داشت، از خودرو پیاده شد اما سرنشین دیگر خودرو مانع از آمدن آن فرد به سوی ما شد و آن ها در تاریکی شب از صحنه تصادف گریختند. من که نگران وضعیت باجناقم بودم با اورژانس 115 تماس گرفتم و از او حالش را جویا شدم. «جواد» که هنوز گرم بود نمی فهمید که سرش باد کرده است و برای آن که من نگران نشوم، می گفت: چیزی نیست!!
با وجود این من ضربه هولناکی را که به سرش وارد شده بود حس می کردم وقتی اورژانس رسید او را به بیمارستان طالقانی انتقال دادند. پزشکان با مشاهده وضعیت وخیم «جواد» بلافاصله دستور اعزام او را به بیمارستان شهید هاشمی نژاد صادر کردند و این گونه بود که دوباره «جواد» را به بیمارستان امدادی هاشمی نژاد منتقل کردیم ولی او از همان دقایق اولیه به کما رفت تا این که صبح ششم شهریور جان سپرد. 
قاضی شعبه 211 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد که از همان بازجویی های آغازین پرونده، به جنایی بودن آن ظن برده بود بلافاصله دستور بازبینی دوربین های ترافیکی و بررسی پیامک ها و تماس های تلفنی مقتول را صادر کرد. هنوز ساعتی از این ماجرا نگذشته بود که مشخص شد خودروی 206 حدود 45 دقیقه در محل تصادف در کنار جاده متوقف بود. در این لحظه بود که مقام قضایی دستور دستگیری مالک 206 را صادر کرد اما هنوز چند ساعت از صدور این دستور نگذشته بود که تازه داماد 25 ساله ای به کلانتری مهرگان رفت و خود را عامل تصادف شب سی و یکم مرداد معرفی کرد. او گفت: آن شب مراسم عقدکنان من و نامزدم در حال برگزاری بود که با مردی عابر در جاده تصادف کردم ابتدا تصورم بر این بود که خودرو را به چند کودک زده ام ولی بعد فهمیدم که با یک مرد تصادف کرده‌ام از طرفی ترسیده بودم و از طرف دیگر مراسم عقدکنان در حال برگزاری بود به همین دلیل از محل گریختم با خودم گفتم بعد از برگزاری مراسم خودم را تسلیم قانون Law می کنم! اما این اظهارات او برای قاضی ویژه قتل عمد قانع کننده نبود به همین دلیل اتهام قتل عمد را به وی تفهیم کرد و او را با صدور قرار قانونی در اختیار کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی قرار داد تا زوایای تاریک این پرونده روشن شود.
تازه داماد 25 ساله وقتی ماجرا را این گونه دید، دستانش به لرزه افتاد و بیان کرد که قصد دارد حقیقت موضوع را بگوید. او دوباره لب به اعتراف گشود و گفت: من خودروی 206 را چند روز قبل از فرد دیگری خریدم. آن ها به من گفتند این خودرو یک تصادف داشته و کوپنی از آن را برای این منظور بریده ایم البته اگر ماجرا به دادسرا کشید ما برایت وکیل می گیریم و موضوع را حل می کنیم! به همین دلیل هم من ماجرای تصادف را به عهده گرفتم! 
بررسی های غیرمحسوس که با صدور دستورات قضایی توسط کارآگاهان اداره جنایی با سرپرستی سرهنگ مهدی سلطانیان (رئیس دایره قتل) صورت گرفت، بیانگر آن بود که جوان 25 ساله نسبت فامیلی با فروشنده صوری خودرو دارد.

jpgfile_19922_627651_636734305778319442
بنابراین دیگر شکی باقی نمی ماند که این پرونده رنگ جنایی دارد به همین دلیل پرونده مذکور در چند شاخه اطلاعاتی و از زوایای مختلف در چنگال عدالت قرار گرفت و از فردی به نام «م» سخن به میان آمد که فروشنده خودرو بود. روز دوشنبه گذشته قاضی میرزایی دستور دستگیری «م» را به اتهام ارتکاب قتل عمد صادر کرد و این فرد نیز در یک عملیات هماهنگ که با نظارت مستقیم سرهنگ محمدرضا غلامی ثانی (رئیس اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی) همراه بود، در دام قانون افتاد.

او در حالی که سعی می کرد با تناقض گویی خود را بی گناه نشان دهد وقتی صبح روز گذشته مقابل سوالات تخصصی قرار گرفت دیگر چاره ای جز بیان حقیقت ندید. این مرد 34 ساله که مقابل قاضی کاظم میرزایی قرار گرفته بود ناگهان در میان های های گریه گفت: قطعه زمینی را در منطقه خریده بودم ولی فردی آن را تصاحب کرده بود و ادعا می کرد که آن زمین متعلق به اوست! به دنبال راه چاره ای می گشتم که به یاد باجناق «جواد» افتادم چون او بازنشسته نظامی بود و می توانست برای رفع تصرف به من کمک کند ولی من با باجناق او دوست بودم به همین دلیل با باجناق «جواد» (مقتول) تماس گرفتم و موضوع را گفتم او هم گوشی را به «جواد» داد وقتی ماجرا را توضیح دادم او گفت: کسانی را که مدعی هستی زمین تو را تصرف کرده اند از بستگان من هستند مبلغی به آن ها بده و با رضایت موضوع را خاتمه دهید من هم گفتم 500 تومان می دهم.

جواد گفت: منظورت 500 هزار تومان است آن ملک پنج میلیارد می‌ارزد آن وقت تو می خواهی فقط 500 هزار تومان بدهی؟! متهم ادامه داد: وقتی تماس قطع شد من دیگر با او تماس نداشتم تا این که آن شب به طور اتفاقی او و باجناقش را کنار جاده دیدم و با خودرو به او کوبیدم! قصد کشتن Killingنداشتم فقط می خواستم پایش یا دستش را بشکنم که ماجرای اختلاف زمین را پیگیری نکند. تقصیر خودش بود! او ما را تحریک کرد و ...
با اعترافات صریح متهم، ماجرای این پرونده جنایی که نقاب تصادف داشت با بررسی های دقیق قضایی به سرانجام رسید و متهم برای ادامه بازجویی ها در اختیار کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی قرار گرفت.

سید خلیل خلیل پور

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

اجابت زن جوان توسط امام رضا(ع) / این دختر از مرگ بازگشت

جواب حمید به زن مهربانش این بود: دیگر دوستت ندارم!

پایان درگیری خانواده عروس و داماد در محضر با نذر عجیب صبا

اقدام شرم آور شاهین 16 ساله با عروس خانم در شب جشن!

اعتراف دختر 15 ساله به قتل نامزد مادرش +عکس

درخواست متفاوت مادر شهید که اشک مرد بازیگر سینما را در آورد +فیلم

مهریه عجیب مهشید رامین را متعجب کرد / این عروس چاه می خواهد!

خودکشی الناز در خانه مجردی آرش / در مجیدیه تهران رخ داد

سیمین به جای داماد با عکس او به حجله رفت!

اعتراف به قتل دختر خاله 20 ساله در خانه مجردی

اعتراف هولناک یک مرد به قتل زن حامله اش / این مرد وسواس داشت +عکس

درخواست عجیب شوهر بی غیرت، زن بی نوا را از خانه فراری داد

کفترباز به خانه همسایه ها سرک می کشید !

وعده نوبخت برای ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار حقوق بگیر

 

کدخبر: 419169 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟