به گزارش اختصاصی رکنا، سوسن در برابر قاضی دادگاه خانواده ایستاده بود و می‌گفت:
ـ در خانواده‌ای ثروتمند به دنیا آمده و بزرگ شدم. پدرم فردی صاحب نفوذ و متشخص است به همین دلیل بسیاری از ثروتمندان دوست داشتند که پسرشان به عنوان همسر من انتخاب شود. در میان آن همه خواستگار به این مرد دل بستم و پس از آنکه اصرارهای زیاد او را دیدم، تصمیم گرفتم که با او ازدواج کنم. فکر می‌کردم که خوشبخت خواهم شد و او متوجه شده که از چه کسی درخواست ازدواج کرده و همیشه به یاد خواهد داشت که من و خانواده‌ام چه جایگاهی داریم. زن جوان ادامه داد: با انتخاب 1100 سکه بهار آزادی به عنوان مهریه پای سفره عقد نشستم و پس از مدت کوتاهی زندگی مشترکمان را با هم آغاز کردیم. زن جوان اضافه کرد:
ـ شاید باورتان نشود با وجود اینکه از لحاظ مالی در بهترین شرایط قرار داشتیم ولی هیچ‌وقت در طول این یک سال زندگی مشترک روزی نبود که در آن بین من و شوهرم دعوا نشده و اختلافی نباشد.
سامان در این زمان گفت:
ـ بله، همین طور است. از صبح که چشم باز می‌کنم تا شب که چشمانم را بسته و به خواب می‌روم دائما او به من گوشزد می‌کند که چه کسی بوده است. این در حالی است که من هم از یک خانواده مرفه به خواستگاری او رفته‌ام و از هیچ امکانی برای رفاه همسرم کم نگذاشته‌ام. همسرم متوجه نیست که پدر من هم فردی ثروتمند و دارای جایگاه بالایی است و دوست دارد که من تمام موقعیت خودم و خانواده‌ام را نادیده بگیرم و تنها در برابر او کرنش کنم. راستش خیلی تلاش کردم که او را متوجه این اشتباهش بکنم ولی موفق نشدم. من در این زندگی به هیچ وجه احساس خوشبختی نمی‌کنم و به این نتیجه رسیده‌ام که جدایی ما از هم باعث آرامش ما خواهد شد. زن جوان با بخشیدن مهریه‌اش درخواست فوری برای جدایی کرد و مرد جوان نیز که به این پیشنهاد نظری موافق داشت، چشم بر زندگی مشترک بست. پس از خوانده شدن خطبه طلاق توسط حاجی‌میرزا، زن و مرد ثروتمند با فخر و تکبر بسیار از هم دور شده و به دنبال خواسته‌های خود رفتند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

حالم با دیدن پسر مورد علاقه ام در فامیل بد می شود!

حمله جن ها به مرد جوان در کرج + فیلم 16+

اعتراف تلخ عمه لیلا به حمید / با او در کودکی چه کرده بودند؟

نقشه زن 38 ساله برای ازدواج شانسی با پسر 23 ساله

محاکمه راننده شیطان صفت اینترنتی با شکایت زن شیرازی + فیلم و عکس

پایان مرگبار علاقه 2 پسر به یک دختر کرجی

تجاوز وحشیانه راننده تاکسی اینترنتی تهران به زن شیرازی + فیلم و عکس

دردسر مرگبار جا ماندن گاز استریل در شکم زن تهرانی پس از زایمان

ناگفته های تلخ حلیمه 11 ساله از تلخی های زندگی اش+ فیلم گفتگو

مرد شیطان صفت ییلاق ماسال دستگیر شد / او به زن تجاوز کرده بود

اعتراف قاتل تاره فارس ملکه زیبایی عراق + عکس و جزئیات

تجاوز به دختر باکره در خانه زن مطلقه+عکس

خبر خوش برای خریداران مسکن در تهران

 

کدخبر: 418782 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟