محسنی اژه ای: احمدی نژاد بیاید و جای پول‌ها را نشان دهد

به گزارش رکنا، حجت السلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای، با محکوم کردن حادثه Incident تروریستی روز گذشته اهواز اظهار کرد: به خانواده شهیدان این حادثه تسلیت عرض می‌کنم و برای مصدومان حادثه شفای عاجل از خداوند می‌خواهم.

وی با بیان اینکه این حادثه در شرایطی رخ داد که مردم مشغول عزاداری سید و سالار شهیدان و آغاز هفته دفاع مقدس بودند، افزود: این حادثه باعث شد تا تشت رسوایی مدافعان حقوق بشر به صدا در بیاید، کسانی که ادعا داشتند از حقوق بشر حمایت می‌کنند دست به آدم‌کشی و آن هم از نوع کودک کشی زدند. برخی بوق‌های ضد انقلاب و رسانه‌های کشورهای مختلف حاضر نشدند این حادثه تروریستی را محکوم کنند.

وی در رابطه با کلاهبرداری Fraud فردی از طریق سایت ثامن گفت: بارها به مردم توصیه شده که پول خود را در اختیار افراد نگذارند. این فرد حساب‌های زیادی داشته که مسدود شدند و خودش نیز ممنوع الخروج شده که در حال حاضر فراری است، اما به پرونده وی به صورت غیابی رسیدگی می‌شود.

سخنگوی دستگاه قضا تصریح کرد: در این پرونده 600 نفر شکایت کرده‌اند و در حال شناسایی اموال هستیم.

وی در رابطه با صحبت‌های احمدی نژاد که گفته آن‌هایی که می‌گویند پول نیست به من زنگ بزنند تا به آن‌ها بگویم پول‌ها کجاست، گفت: خب اکنون بیاید و نشان دهد.

سخنگوی قوه قضاییه در رابطه با پرونده سیف گفت: پرونده در حال رسیدگی است، چون متهمان دیگری هم دارد که از بانک مرکزی و خارج از بانک مرکزی هستند و از این فرد هم یک بار تحقیق شده و وی در حال حاضر ممنوع الخروج است.

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای در رابطه با پرونده‌های اقتصادی گفت: رسیدگی به این پرونده‌ها جهاد است و ما انتطار داشتیم قبل از تعطیلات ماه محرم، حکم ۳۵ پرونده صادر شود که این گونه نشد، اما تا آخر هفته اعلام می‌شود.

وی افزود: پرونده میثم رضایی نیز هنوز به دادگاه نرفته و چندین متهم دارد که تعدادی بازداشت و تعدادی هم با قید وثیقه آزاد هستند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

ابوبکر بغدادی در افغانستان دیده شد!

ارتباط شوم دختر ترامپ با شاهزاده مشهور سعودی لو رفت

این شهید حادثه اهواز در مشهد گفته بود شهید می شود! +فیلم

وحشت از تیراندازی های مرگبار در منطقه فلاح تهران!

ازدواج قهرمان تیراندازی زنان با برج ایفل! + عکس

این زن بی حجاب رییس جمهور عراق می شود! + عکس

این 6 مامور پلیس ایرانی اعدام می شوند؟! + عکس و جزییات

خنده دختر زیبا در هیاهوی مرگ !

کبوتری که جان پسر 14 ساله تهرانی را گرفت

تلاش مهربان ترین مادر و پدر برای خریدن سارا کوچولو!

پاسخ دندان شکن محسن رضایی به مشاور ولیعهد ابوظبی / پشیمانی سختی در انتظار اوست

سعیده در پارتی شبانه دزد شد

ردخون اهواز در ریاض / حالا قدر موشک هایمان را بیشتر از گذشته می دانیم

کدخبر: 418770 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟