به گزارش اختصاصی رکنا، کلیو فاستر، زندانی 48 ساله‌ای بود که 10 سال پیش یعنی در سال 2002 به جرم Crimeهمدستی با شلدون وارد، هم‌اتاقی خود، زنی از اهالی تگزاس را به قتل Murder رساندند و جسدش را در جنگل دفن کردند. اگرچه وارد پیش از آنکه در زندان Prison بمیرد، یادداشتی را از خود بر جای گذاشت که در آن نوشته شده بود وی به تنهایی مرتکب این جنایت شده و فاستر در این میان بی‌گناه است.
فاستر که از همان ابتدا ادعای بی‌گناهی داشت، هنگام مرگ دیگر به این موضوع اشاره‌ای نکرد. در عوض پیش از تزریق آمپول کشنده، هنگام بر زبان آوردن آخرین کلمات، عشق و محبت خود را نسبت به خداوند و خانواده‌اش ابراز کرد و سپس به خوابی عمیق و طولانی فرو رفت. علاوه بر این، وی رو به اقوام و آشنایان قربانی کرد و گفت: «نمی‌دانم امشب پس از مرگ من چه احساسی خواهید داشت. اما دعا می‌کنم که یکدیگر را در بهشت خداوند ملاقات کنیم.» سال پیش قرار شده بود که فاستر به 4 بار اعدام execution محکوم شود. 
فاستر امیدوار بود دیوانعالی در صدور چنین حکمی مداخله کند و فرصت دیگری را در اختیار وی قرار دهد. در عوض تنها ساعاتی پیش از مرگ وی، تصمیم نهایی به تصویب رسید و فاستر در ساعت 18:45 سه‌شنبه گذشته از طریق تزریق آمپول کشنده اعدام شد. 
فاستر نهمین فرد محکومی است که در سال 2012، بعد از مدت‌های مدید که در انتظار اجرای حکم و یا امیدوار به اثبات بی‌گناهی خود بود، سرانجام به دستور مقامات تگزاس در آستانه پاییز اعدام شد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز 2 مرد به زن جوان در پارک جنگل / نگهبان صدای التماس های زن را شنید

همخوابی زشت زن 51 با پسر 17 ساله شوهرش + عکس

بارداری دختری 17 ساله هنگام تجاوز در خیابان / از برهنه بودن این زن فیلم گرفتند و ... +عکس

رفتار شنیع فروشنده زن داروخانه برای جلب مشتری وسایل جلوگیری از حاملگی+عکس

این دانشمند هسته ای به خواستگاری 150 دختر تهرانی و شهرستانی رفت + گفتگو و عکس

این 3 محکوم به اعدام را بهتر بشناسید +تصاویر

دومین ملکه زیبایی عراق هم تهدید به مرگ شد + عکس شیماء قاسم

دوستم از دختر همسایه بد گفت و من عاشق خواهر او شدم!

درگیری شدید بین اولیا و 2 معلم در مشهد / هر دو معلم در بیمارستان بستری شدند !

اعترافات وحشتناک زن جوان مشهدی که 16 روز در محل دفن شوهرش خوابید + عکس

سرقت جواهرات پرنسس زیبای عربستانی + عکس

 

کدخبر: 418732 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟