به گزارش گروه حوادث رکنا، هادی، جوان ۳۳ساله ای که از ۱۰سال قبل به اتهام قتل Murder در زندان Prison به سر می برد، پس از 10 سال تصمیم گرفت راز جنایت Crime خود و همدستانش را افشا کند. این زندانی هفته گذشته به همین دلیل از رئیس زندان خواست تا اجازه دهد با قاضی پرونده مربوطه صحبت کند.

وی پس از انتقال به دادگاه کیفری به قاضی گفت: در تاکسی تلفنی با یکی از همکارانم دوست شدم که او هم با یک جوان افغانی که نگهبان یک ساختمان در حال احداث بود، رفاقت داشت. یک شب که با هم به اتاقک نگهبانی جوان افغانی رفته بودیم برای اولین بار مشروب خوردم که تمام بدبختی هایم از همین مشروب شروع شد.

وی ادامه داد: حال خودم را نمی فهمیدم که به پیشنهاد همکارم برای سرقت Stealing پول های یک پیرزن و پیرمرد درآن نزدیکی رفتیم و به هنگام سرقت آن ها را کشتیم. این اتفاق اسفند سال ۸۲رخ داد و مدتی بعد هم من دستگیر و روانه زندان شدم.

هادی در ادامه بیان کرد: زمان ارتکاب جرم Crime جوانی ۲۲ساله بودم و شاید به خاطر هیجانات جوانی چیزی نمی فهمیدم. اکنون که ۱۰سال از عمرم را پشت میله های زندان گذرانده ام فهمیدم که بدبختی من از زمانی که لب به مشروب زدم آغاز شده است.

بنابراین گزارش با ثبت اظهارات متهم بار دیگر این پرونده به جریان افتاد و از خانواده مقتولان به دادگاه دعوت شد. اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 416850 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟