به گزارش رکنا، شهریور ماه سال گذشته بود که ماموران کلانتری ابوسعید با بازپرس کشیک قتل Murder پایتخت تماس برقرار کردند و از مرگ مشکوک مردی به نام مهدی در اثر خوردن قرص برنج روی تخت بیمارستان خبر دادند.

در نتیجه اعلام این خبر به بازپرس رحیم دشتبان، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران اداره دهم آگاهی پایتخت قرار گرفت تا اینکه یکی از اعضای خانواده مقتول با مراجعه به دادسرای جنایی از دخالت داشتن همسر مرحوم در مرگ مهدی پرده برداشت.

وی در شعبه دهم بازپرس جنایی گفت: مهدی اسکیزوفرنی داشت و به دلیل همین بیماری اش سه سالی بود مهجور بود.

وی ادامه داد: من از همسر او شکایت دارم. او هربار که مهدی به خانه ما در همدان می آمد تا استراحت کند به زور و فحاشی متوسل می شد و به در خانه ما می آمد و با راه انداختن سر و صدا، مهدی را مجبور می کرد که به خانه اش در تهران بازگردد.

این فرد گفت: مهدی از همسرش شاکی بود و اصلا دوست نداشت روز و شبش را با همسرش که کارمند اداره ای بود بگذراند. مهدی متخصص است و سال 84 بود که از یک دانشگاه خارجی مدرکش را دریافت کرد و به ایران بازگشت و در انستیتو پاستور یک آزمایشگاه راه اندازی کرد.

این فرد در ادامه افزود: با اینکه مهدی بیماری اسکیزوفرنی داشت اما احتمال اینکه همسرش بلایی سر او آورده باشد هست و تا جاییکه ما می دانیم مهدی اهل خودکشی Suicide نبود و حتی فردای همان روز واقعه، کلی قرار و مدار با دیگران داشت.

وی در انتها افزود: ما از شریفه همسر مهدی در زمینه قتل عمدی شاکی هستیم.

شریفه داستان را جور دیگری تعریف می کرد و در هر مرتبه تناقضاتی در گفته هایش مطرح می کرد که همین موجبات بازداشت او را فراهم آورد و به دستور قاضی Judge دشتبان متهم بازداشت شد.

وی در آخرین اظهاراتش به بازپرس گفت: من صحبت های شهود و خانواده متوفی را قبول ندارم. مهدی آن شب بعد از شام، به حمام رفت و وقتی به اتاق بازگشت به من گفت قرص هایش را خورده تا راحت بخوابد.

همسر متوفی ادامه داد:‌ بالای سرم ایستاده بود که یکدفعه بالا آورد و حالش بد شد. او را به بیمارستان رساندیم اما دو روز بعد به دلیل خوردن قرص برنج فوت شد.

در ادامه صوت متهم برایش پخش شد که در این صوت به متصدی اورژانس می گوید: خدا مرا لعنت کند شوهرم قرص برنج خورد!

با توجه به این قرائن و مدارک همچنان تحقیقات از متهم ادامه دارد در حالیکه متهم هیچ اعترافی نمی کند. شریفه هربار در زمینه فوت متهم اظهارات متناقضی را مطرح کرده است.

پرونده برای بررسی های بیشتر، همچنان توسط ماموران اداره دهم آگاهی پایتخت در حال بررسی است.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

دستگیری مجری رادیو هنگام پخش زنده / او با دختر بد سرپرست چه کرده بود؟ + عکس

فوری / حادثه خونین برای عزاداران حسینی/ جرثغیل ترمز برید !

دختر زیر دوش بود که مرد شیطان صفت داخل شد !

مژگان از ترس تسلیم راننده آژانس اینترنتی در تهران شد!

جنجال جدید آقا زاده بی ادب/ جشن تولد شنیع ساشا در ماه محرم! + فیلم

داستان عجیب دختر 18 ساله در دخمه شیاطین

تجاوز شنیع به دختر 8 ساله در خیابان / دخترک باردار شد +عکس

هلیا 7 ساله سمنان را به هم ریخت! + جزییات

اقدام شنیع 9 پسر با دختر 14 ساله همسایه در خرابه!

قاسم با دوربین جاسوسی از زن و دختر رییس فیلم خصوصی گرفت! /راز وحشتناک ویلا!

اقدام شنیع فرناز حسود برای بهاره! / پسری که بازی شومی خورد!

شوهر خانم مهندس هر دفعه با زن جدیدی می پرید! + عکس دادگاه

کدخبر: 416818 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟