آخرین وضعیت مدرسه پر حاشیه ناظم منحرف تهرانی

به گزارش رکنا، ماجرای مدرسه معین در سال تحصیلی گذشته موجی از نگرانی را میان خانواده دانش‌آموزان این مدرسه و افکار عمومی جامعه ایجاد کرد و انتقادات بسیاری هم به آموزش‌وپرورش در بحث گزینش نیروی انسانی و نظارت بر فعالیت مدارس غیردولتی رقم زد.

به‌دنبال انتشار این خبر، رهبر معظم انقلاب اسلامی طی نامه‌ای به رئیس قوه قضائیه دستور داد پس از محاکمه، در اسرع وقت حدود الهی در رابطه با متهمان اجرا شود که با تسریع در روند بررسی پرونده این مدرسه در نهایت حکم 10 سال حبس و 74 ضربه شلاق Whip برای ناظم مدرسه معین صادر شد.

در همان ایام نیز خبری درباره لغو مجوز مدرسه معین منتشر شد اما این مجوز مربوط به فعالیت دوره متوسطه اول این مدرسه بود و مقرر شد تا دانش‌آموزان دوره متوسطه اول در مدارس دیگر ثبت‌نام شوند.

در آستانه شروع سال تحصیلی جدید، بهرام پارسایی عضو کمیسیون اصل نود گفته است، طبق تحقیقات جدیدی که در این باره انجام دادیم، فقط صورت مسئله پاک شده و تابلوی مدرسه دکتر "معین" به " سرآمدان علم" تغییر کرده است و ظاهرا ترکیب مدیریت مدرسه همان است. ضمن این که به جای این که کل مدرسه تعطیل شود فقط یک پایه آن تعطیل شده و به جای آن پیش دبستانی به این مدرسه ‌اضافه شده است. ظاهرا مسئولان مدرسه به جای مسائل تربیتی به فکر مسائل مالی و اقتصادی هستند، در حالی که آموزش و پرورش نباید این اجازه را به آنها می داد.

در این رابطه مسعود ثقفی رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش‌وپرورش شهر تهران گفت: این مجموعه قبل از اینکه بخواهد مجوزش لغو شود یک مجتمع آموزشی بود که شامل چند دوره تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم است، با لغو مجوز فعالیت دوره متوسطه اول مدرسه معین، موافقت اصولی آن دچار مشکل و کادر مدرسه مجبور شد موافقت اصولی دیگری را برای ادامه فعالیت ارائه دهد که بالطبع اسم مدرسه نیز تغییر پیدا کرد.

وی افزود: شورای نظارت بر مدارس غیردولتی شهر تهران مجدد برای مجتمع آموزشی سرآمدان علم در محل ساختمان مدرسه قبلی (معین) مجوز صادر کرده است چون سهامداران موسسه حق دارند در ملک احداثی با کاربری آموزشی با معرفی نماینده حقوقی جدید و نام جدید در سایر دوره‌های تحصیلی به فعالیت ادامه دهند.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش‌وپرورش شهر تهران گفت: با توجه به مسائلی که در دوره اول متوسطه در مدرسه معین پیش آمده بود و به جهت ایجاد امنیت روانی برای جامعه مجتمع آموزشی جدید نیز فاقد دوره متوسطه اول است و صرفا در دوره ابتدایی و متوسطه دوم فعالیت خواهد کرد و باید گفت دیگر مدرسه معین وجود ندارد و مدرسه دیگری ایجاد شده است.

ثقفی بیان کرد: ساختمان این مدرسه آموزشی است و دوره ابتدایی و متوسطه دوم هم دارد که هم اکنون این دوره‌ها در حال فعالیت هستند همان زمان که مجوز مدرسه لغو شد اعلام کردیم که مجوز دوره متوسطه اول لغو شده است و هم اکنون بر خلاف این مصوبه عمل نکرده‌ایم که ذهن مردم درگیر شود. خانواده‌هایی که فرزندانشان در این مدرسه درس می‌خواندند می‌دانند که از گذشته دوره ابتدایی و متوسطه دوم را داشت و دوره جدیدی اضافه نشده است که مردم تصور کنند در حق آنها اجحاف کرده‌ایم و امتیاز جدیدی به این مدرسه داده شده است.

وی خاطرنشان کرد: موسسان مدرسه موافقت اصولی جدیدی آوردند و مجموعه با اسم جدیدی در حال فعالیت است. عنوان مدرسه معین می‌توانست ذهن خانواده‌ها را درگیر کند و شورای نظارت شهر تهران با فعالیت این مدرسه با عنوان جدید برای دوره ابتدایی و متوسطه دوم موافقت کرد و ما مکلف بودیم بچه‌های دوره متوسطه اول را برای ثبت نام کمک کنیم که این کار انجام شد.

منبع: تسنیم

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

مژگان از ترس تسلیم راننده آژانس اینترنتی در تهران شد!

آپارتمان لاکچری در سعادت آباد جزغاله شد +تصاویر

فوری / حمله گروهک کومله ها به سفارت ایران در پاریس + عکس

دختر وزیر سابق در زندان است!

جنجال جدید آقا زاده بی ادب/ جشن تولد شنیع ساشا در ماه محرم! + فیلم

داستان عجیب دختر 18 ساله در دخمه شیاطین داعشی!

تجاوز شنیع به دختر 8 ساله در خیابان / دخترک باردار شد +عکس

هلیا 7 ساله سمنان را به هم ریخت! + جزییات

پزشک جوان جان معلم قدیمی خود را نجات داد +تصاویر

فرو رفتن سیخ کباب به جمجمه پسر 10 ساله ! + عکس

ژل فاسد خنده را از زن زیبا دزدید! / قاضی تهرانی بررسی می کند

حسین و زن غریبه سرقرار بودند که تهمینه با شکم برآمده سررسید!

علت مرگ فوتبالیست تیم ملی مشخص شد

انتشاراولین عکس از معشوقه مرد قصاب!/ او شوهر زن بی حیارا کشت!+گفتگو

اقدام شنیع 9 پسر با دختر 14 ساله همسایه در خرابه!

قاسم با دوربین جاسوسی از زن و دختر رییس فیلم خصوصی گرفت! /راز وحشتناک ویلا!

اقدام شنیع فرناز حسود برای بهاره! / پسری که بازی شومی خورد!

شوهر خانم مهندس هر دفعه با زن جدیدی می پرید! + عکس دادگاه

کدخبر: 416692 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟