به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، ظریفه کاظمی مدیرآموزگار مدرسه روستای آهکلان ماسال استان گیلان در برنامه تلویزیونی پرسشگر اظهار کرد: بنده در مدرسه روستای آهکلان مدیر آموزگار هستم یعنی علاوه بر مدیریت مدرسه کلاس دو پایه هم دارم و چون تعداد دانش‌آموزان مدرسه کم است، خدمتگزار هم نداریم و من و دو معلم دیگر تمام مدرسه را اداره می‌کنیم.

وی افزود: از زمانی که وارد مدرسه‌ آهکلان شده‌ام تیربرقی در حیاط مدرسه وجود دارد که کج شده و مشکلاتی را برای مدرسه ایجاد کرده است برای حل این مشکل 18 شهریور امسال به همراه همسرم به دفتر مدیر اداره برق شهرستان ماسال مراجعه کردم که بنده را از دفتر مدرسه بیرون کردند در حالیکه قبلا آموزش‌ و پرورش مکاتباتی را به او داشت و قول داده بود تیر چراغ برق را از حیاط مدرسه خارج کند.

این مدیر آموزگار گفت: وقتی وارد دفتر مدیر اداره برق شدم، سلام کردم اما جوابی نداد و توجهی هم نکرد و به همراه فرد دیگری که در دفترش بود، مشغول کارهایش شد. وقتی دیدم توجهی به من نمی‌کند، خودم نشستم و ماجرا را تعریف کرده و گفتم، قول داده بودید تیر چراغ برق را از مدرسه جابه جا کنید، اما در پاسخ گفت که نمی‌توانم چنین کاری را انجام دهم.

کاظمی ادامه داد: به مدیر اداره برق گفتم که تیر‌ برق در حیاط مدرسه کج شده و جان بچه‌های مردم در خطر است چرا این کار را انجام نمی‌دهید؟ اگر بچه شما باشد اجازه می‌دهید در چنین مدرسه‌ای درس بخواند؟ که در پاسخ گفت مگر سرم درد می‌کند که فرزندم را به چنین مدرسه‌ای ببرم و در ادامه گفت چه کسی شما را به اتاق من راه داده است، بروید بیرون و منشی‌اش هم گفت من نبودم اینها خودشان وارد دفتر شدند. در نهایت ما را از دفترشان بیرون کردند و گفتند که مدیر جلسه دارد.

وی با اشاره به اینکه همچنان تیربرق که کاملا کج شده در مدرسه است و کابل برق را می‌کشد که باعث کنده شدن کنتور برق مدرسه می‌شود، گفت:‌ من با کمال امیدواری وارد اداره برق شدن اما بی‌حرمتی دیدم باید توجه داشت که بچه‌های مردم در این مدرسه امانت هستند و باید فکری به حال این تیربرق کرد.

این مدیر آموزگار در پایان تاکید کرد:‌مسئولانی که به جایی رسیده‌اند به این فکر کنند که خروجی مدارس کشور هستند و با تلاش معلمان به این جایگاه رسیده‌اند، درست است که جایگاه اقتصادی معلمان نسبت به سایر اقشار جامعه ضعیف است اما جایگاه اجتماعی معلمان نباید لطمه ببیند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

اولین فیلم از حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز + فیلم

فوری / حمله تروریستی به مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز

اولین تصاویر از حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح اهواز + فیلم

فوری / تیراندازی مجدد در محل حادثه تروریستی اهواز + تصویر

روحانی از پرسه زنی دختران و پسران نذری بگیر در ایام عزاداری انتقاد کرد!

این فیلم تمام ایرانیان را در دنیا تکان داد / چه بلایی بر سر سمیه در کمپ منافقین آمد

حمید و 2 فرزندش قربانی عشوه زنانه ناهید شد!

روستایی که پس از زلزله با خاک یکسان شد / سکینه 7 ساله تنها بازمانده بود

طلاق خنده دار عروس و داماد پولدار تهرانی

مرد کلاردشتی زنش را از پشت بام به کوچه پرت کرد / زن بی نوا در دم جان باخت

عروس جوان را در بیمارستان مشهد گرو نگه داشته اند / او از یک حادثه دلخراش نجات یافته است + عکس

قاتلی که خودش را جای مقتول معرفی کرد ! + عکس دادگاه تهران

در تهران با 3 میلیون تومان آدم می کشند ! / دختری برای قتل خواهر نابغه اش شرور اجیر کرد !

رفتار توهین آمیز با خانم معلم مدرسه روستایی در اتاق مدیر برق ماسال

خط و نشان ترامپ به ایران !

تجاوز به عروس های جوان هنگام مشاوره زناشویی در اتاق مشاور + عکس

پدر داماد عاشق عروسش شد و به او تجاوز کرد!

 

کدخبر: 416613 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟