پشت‌پرده فیلم‌های غیر اخلاقی در شورای شهر بابل / زن عکاس چه نقشی داشت؟
حجم ویدیو: 7.21M | مدت زمان ویدیو: 00:00:48

فیلم پربازدید از پرونده شناسنامه های جعلی

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، ظهر جمعه بود، امام‌جمعه شهر بابل در بخشی از خطبه‌های نماز جمعه از اتفاقات اخیر ‌و دستگیری ۵ نفر از اعضای شورای شهر بابل گفت؛ اتفاقی که به گفته او مصیبتی برای شهر و دملی چرکین بود که به‌موقع ترکید و باعث رسواشدن این افراد شد. اشاره امام‌جمعه بابل به فیلم‌های سیاهی بود که از ۴ عضو شورای شهر برای اخاذی و باجگیری تهیه شده بود اما این فیلم‌ها چه بود و اعضای دستگیر شده شورا مرتکب چه اقدامی شده بودند. حجت‌الاسلام مجتبی روحانی در گفت‌وگوی اختصاصی با همشهری از جزئیات این پرونده می‌گوید:

این اتفاقات از کجا شروع شد؟

این اتفاقات چند ماه در جریان بوده است. شورای‌شهر بابل ۹ عضو دارد که ۴ نفر از آن‌ها در یک گروه و ۵ نفر در گروهی دیگر قرار دارند. از مدتی قبل که قرار بود انتخابات هیات‌رئیسه شوار برگزار شود، اعضای یکی از گروه‌ها تصمیم به تغییر هیات‌رئیسه داشتند. به‌همین دلیل یکی از اعضای گروه دیگر که نمی‌خواست هیات رئیسه شورا تغییر کند، برای رسیدن به خواسته‌اش چنین نقشه پلیدی کشید و با تطمیع خانمی در خارج از شورا، برای گروه مقابل دام پهن کرد.

این خانم هم در شورا حضور داشت؟

خیر. این خانم صاحب یک آتلیه در شهر بود.

نقشه‌ای که عضو شورا برای گروه رقیب کشیده بود، چه بود؟

او این خانم را تطمیع کرده بود که اعضای گروه رقیب را فریب داده و آن‌ها را به خانه‌ای که از قبل تهیه کرده بود، کشانده و از آن‌ها فیلم‌های غیراخلاقی تهیه کند.

خانم مورد نظر موفق هم شده بود؟

متاسفانه بله. ۲ نفر از اعضای گروه رقیب در دام این خانم گرفتار شدند و پس از آن عامل اصلی با سی‌دی‌های غیراخلاقی که از آنها تهیه شده بود، این افراد را تهدید کرد که اگر رای به تغییر هیات‌رئیسه شورا بدهند، فیلم‌ها را پخش خواهد کرد. با این حال آن ۲ نفر به تهدیدهای او گوش نکردند و در نهایت هیات رئیسه شورا تغییر کرد و پس از آن بود که عامل اصلی این اتفاق تصمیم به پخش‌کردن سی‌دی‌های غیراخلاقی تهیه شده گرفت و خواست خدا بود که ماجرا لو برود.

شما در خطبه‌های نماز جمعه از پول‌هایی گفتید که برای لو نرفتن سی‌دی‌های غیراخلاقی ردوبدل شده بود. این پول‌ها را همان ۲ عضوی که در این دام افتاده بودند پرداخت کردند؟

خیر. عامل اصلی این اتفاق حتی به اعضای گروه خودشان هم رحم نکرده بود. او از آن خانم برای فریب اعضای گروه خودشان هم استفاده کرده بود که این بار انگیزه‌اش مالی بود.

چند نفر از اعضای گروه خودش در این دام افتادند؟

۲ نفر از آنها در دام آن خانم گرفتار شدند و فیلم‌هایی از آن‌ها تهیه شد و آنها حاضر شدند برای اینکه فیلم‌ها منتشر نشود، ۳۷۰ میلیون و ۴۵۰ میلیون تومان به عامل اصلی پرداخت کنند.

شما از پرداخت مبلغ میلیاردی هم بابت جلوگیری از انتشار فیلم‌ها گفته بودید. این مبلغ را قرار بود چه کسی پرداخت کند؟

عامل اصلی، پس از اخاذی از ۲ عضو شورا قصد داشت همه سی‌دی‌هایی را که از اعضای شورا تهیه کرده بود به فردی در شهرداری بفروشد و برای آن بیشتر از یک میلیارد تومان خواسته بود که خوشبختانه این مبلغ رد و بدل نشد و پیش از آن، ماموران اداره اطلاعات و نهادهای امنیتی که در جریان ماجرا قرار گرفته بودند موفق شدند این ماجرا را افشا و متهمان را دستگیر کنند.

در این پرونده چند نفر از اعضای شورا دستگیر شده‌اند؟

علاوه بر عامل اصلی، ۴ عضو شورا از هر دو گروه که در دام آن خانم (صاحب آتلیه) افتاده بودند، دستگیر شده‌اند و در زندان Prison هستند.

به نظر می‌رسد نحوه فعالیت عامل اصلی تهیه فیلم‌های غیراخلاقی کاملا حرفه‌ای و با برنامه قبلی بوده‌ است. آیا او افراد دیگری را هم با این شگرد طعمه قرار داده است؟

شنیده‌ام که از ۲ نفر دیگر هم صحبت شده است. البته این ۲ نفر از مسئولان نیستند و ظاهرا از تاجران و بازاریان شهر هستند که تحقیقات درباره آن‌ها ادامه دارد. خواست خدا بود که همه این مسائل در این زمان برملا شد.

درخواست شما از دستگاه قضایی درباره این پرونده چیست؟

خواست ما و همه مردم شریف بابل از دستگاه قضا این است در این پرونده هیچ اغماضی صورت نگیرد و نقش افرادی که در این ماجرا دست داشته‌اند کاملا مشخص و روشن شده و با آن‌ها قاطعانه برخورد شود. متاسفانه صحنه‌ای که این افراد به‌وجود آورده‌اند، آبروی ‌بابل به عنوان شهر دارالمومنین و مهد علمای شیعه و شهدای استان مازندران ‌را برده و امیدوارم با جدیت و به طور ویژه به این پرونده رسیدگی شود.

اخبار مرتبط با این خبر را بخوانید:

پشت پرده فیلم بی حیایی منتشر شده در کانال رسمی شورای شهر بابل ! + فیلم

تنها زن عضو شورای شهر بابل برادرش را تحویل دادستانی داد +عکس

یک زن اعضای شورای‌ شهر بابل را به بازی شیطانی کشاند! + صوت امام جمعه

اقدام شنیع زن جوان با 5 عضو شورای شهر بابل! / امام جمعه چه گفت ؟! + سند

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

این مرد شوم را می شناسید؟! / او خیلی شیک بود؟!+ عکس بدون پوشش

بی حیایی با دختر 12 ساله در ارومیه / حمله مادر به مردان منحرف! + فیلم

سرایدار افغان زن همسایه را در غرب تهران کشت و در باغچه مجتمع دفن کرد+عکس

همخوابی خشن پسرجوان مو فرفری با 33 دختر کم سن + عکس

اعدام برای 9 مرد شیطان صفت در شیراز / در باغ وحشت چه گذشت !؟

زن 24 ساله قصاب از عشق بازی با جوان همسایه گفت + عکس و جزئیات اعتراف

شهره و مینا با همه پسران محل بودند! / اعتراف تلخ

وقتی مرا دراختیار یک مرد گذاشتند، مانندخرگوش هراسان، خشکم زده بود+عکس

این 8 نفر بازار سکه ، ارز و خودرو را به هم ریختند و فرار کردند !

بلای شوم بر سردختر کرجی جلوی چشمان دوستش!

مرگ تلخ مرد تهرانی با اشتباه پزشک ارشد بیمارستان + عکس

جزئیات رفتار شنیع 5 عضو شواری شهر بابل با زن متاهل در برابر 6 دوربین حرفه ای

تجاوز به دانش آموز 10 ساله توسط همکلاسی افغانی اش !

همخوابی بیشرمانه نامادری با پسر 14 ساله شوهرش + عکس

دختر 20 ساله، دوست 16 ساله اش را در خانه فساد به مردان شیطان صفت سپرد ! + عکس

 

کدخبر: 415127 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟