این پسر شیطان صفت به زن قصاب محله هم رحم نکرد ! + عکس
حجم ویدیو: 36.58M | مدت زمان ویدیو: 00:04:53

ویدیوی پربازدید از گفتگو با مرد متجاوز میدان ونک تهران

به گزارش گروه جنایی رکنا، رئیس پلیس Police آگاهی خراسان رضوی صبح روز گذشته با قدردانی از همکاری صمیمانه مردم و نیروهای کلانتری به تشریح جزئیات ماجرای دستگیری متهم معروف به «دم اسبی» پرداخت و گفت: صبح هشتم شهریور بود که خبر وقوع جنایتی هولناک، کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی را به شهرک مهرگان مشهد کشاند. سرهنگ حسین بیات مختاری افزود: جسد سوخته مردی کنار دیوار یک منزل مخروبه در خیابان مهرگان 58 رها شده بود و بررسی های مقدماتی نشان می داد که فرد یا افرادی پس از ارتکاب جنایت Crime در مکانی دیگر، جسد را در محل کشف رها کرده و گریخته اند.

jpgfile_19910_625835_636720481665878352
وی افزود: بنابراین با صدور دستورات ویژه ای از سوی قاضی Judge «کاظم میرزایی» تحقیقات کارآگاهان در این باره آغاز و مشخص شد که مقتول تسبیحی به گردن داشت چرا که چندین دانه تسبیح هنوز روی گردن وی نمایان بود. این مقام ارشد انتظامی با تاکید بر راهنمایی ها و نقش مقام قضایی در کشف این پرونده جنایی خاطرنشان کرد: با دستوراتی که از سوی قاضی ویژه قتل Murder عمد صادر شد، کارآگاهان بلافاصله به تجزیه و تحلیل های اطلاعاتی پرداختند و سپس در چند گروه عملیاتی به فرماندهی سرهنگ غلامی ثانی، بررسی های غیرمحسوس خود را با توجه به تجربه های اطلاعاتی ادامه دادند.
سرهنگ بیات مختاری گفت: در مدت کوتاهی کارآگاهان موفق شدند هویت مقتول را که مردی قصاب بود و همواره تسبیحی به گردن می آویخت در همان محله شناسایی کنند اما وقتی کارآگاهان به منزل مرد قصاب رفتند هیچ کس آن جا نبود! و همسایگان از فروش منزل توسط مرد قصاب خبر دادند که از چند روز قبل در محل دیده نشده بود!

این در حالی بود که شاخه دیگری از عملیات در محدوده کشف جسد، کارآگاهان را به منزلی کشاند که جنایت در آن رخ داده بود. این منزل متعلق به مرد افغانستانی بود که به یک جوان 30 ساله معروف به «دم اسبی» واگذار کرده بود. به همین دلیل و با توجه به آثار کشیده شدن جسد روی خاک های منطقه، منزل مذکور با دستور قضایی مورد بررسی قرار گرفت که آثار خون روی فرش و همچنین اثر به آتش کشیدن جسد در حمام منزل، نشان داد که قتل در همین خانه رخ داده است. ولی خبری از مرد «دم اسبی» نبود!
رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی با اشاره به این که همسایگان در تحقیقات غیرمحسوس کارآگاهان، از حضور یک زن در منزل «دم اسبی» هم سخن گفتند، تصریح کرد: بررسی ها بیانگر آن بود که جوان معروف به «دم اسبی» نیز تسبیحی به گردن می آویخت و با زنی ارتباط داشت به همین خاطر این احتمال قوت گرفت که جسد مربوط به «دم اسبی» است! بنابراین ماجرای گم شدن دو مرد جوان به طور همزمان در دستور کار قرار گرفت.
این مقام انتظامی ادامه داد: از سوی دیگر پیگیری کارآگاهان درباره ماجرای گم شدن مرد قصاب، آنان را به شهرک شهید رجایی کشاند جایی که بستگان همسر مرد قصاب زندگی می کردند.
وقتی «ف» زن 24 ساله مرد قصاب با دستور قاضی میرزایی بازداشت شد ادعا کرد که جوانی روز سه شنبه به منزل آن ها مراجعه کرده و همسرش برای کشتن Killing گوسفند به همراه آن مرد جوان رفته و دیگر بازنگشته است. سرهنگ حسین بیات مختاری ادامه داد: این زن که در حضور مقام قضایی سخن می گفت در بازجویی ها به ناچار به قتل همسرش توسط مرد معروف به «دم اسبی» اعتراف کرد و گفت: ما از قبل با یکدیگر اختلاف داشتیم تا این که با بهروز (دم اسبی) در پارک آشنا شدم سپس از او خواستم تا همسرم را به قتل برساند که ما بتوانیم با یکدیگر ازدواج کنیم. 

jpgfile_19910_625835_636720481667189951
او هم به بهانه کشتن گوسفند همسرم را به خانه مجردی‌اش کشاند که متعلق به مرد افغانستانی بود! اما وقتی من به محل رسیدم او همسرم را کشته بود!
رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی یادآور شد: این زن جوان با صدور قرار قانونی از سوی قاضی شعبه 211 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد روانه زندان Prison شد و تحقیقات برای دستگیری مرد معروف به «دم اسبی» ادامه یافت. وی افزود: با هماهنگی مقام قضایی تصاویر به دست آمده از «دم اسبی»  درج شد تا کسانی که از مخفیگاه وی اطلاعاتی دارند، موضوع را با پلیس در میان بگذارند. این مقام ارشد انتظامی گفت: خیلی زود خبر جنایت هولناک با دسیسه شیطانی که چاپ شده بود در شهر پیچید و کسانی که او را می شناختند با پلیس تماس گرفتند در میان این تماس ها مشخص شد که بهروز (دم اسبی) در یک ضایعات فروشی مشغول کار شده است بنابراین کارآگاهان با کسب مجوز قضایی و همکاری صمیمانه نیروهای کلانتری موفق شدند وی را در بولوار رسالت مشهد و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به کلانتری منتقل کنند.
سرهنگ بیات مختاری گفت: این متهم 30 ساله پس از بازجویی های مقدماتی به اداره جنایی پلیس آگاهی منتقل شد و توسط سرهنگ بهرام زاده (افسر پرونده) مورد بازجویی های تخصصی قرار گرفت. 
رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی با قدردانی از قاضی ویژه قتل عمد و همه عواملی که در کشف این پرونده جنایی نقش داشتند به تشریح اعترافات متهم پرداخت و افزود: جوان معروف به «دم اسبی» در بازجویی هایی که با نظارت سرهنگ مهدی سلطانیان (رئیس دایره قتل آگاهی) صورت گرفت، به صراحت جزئیات جنایت هولناک خود را شرح داد و گفت: «ف» (زن 24ساله) مغزم را شست و شو داده بود از مدتی قبل نقشه شیطانی می کشید ولی من مخالفت می کردم تا این که فریب او را خوردم و نقشه شومش را اجرا کردم.
آن روز به بهانه کشتن گوسفند، مرد قصاب را به خانه مجردی ام بردم ولی گوسفندی در کار نبود! در پاسخ به سوالات مکرر مرد قصاب می گفتم تا چند دقیقه دیگر گوسفند را می آورند! سپس مقداری قرص خواب آور را داخل مشروبات الکلی حل کردم و از او خواستم تا وقتی که گوسفند را بیاورند مشروب بخوریم! او هم قبول کرد و بعد از مصرف مشروب به خواب رفت تا پاسی از شب با خودم درگیر بودم تا این که شیطان Evil بر من غلبه کرد و با تیغ موکت بری رگ گردن او را در همان حالت نیمه بیهوشی زدم و سپس تیغ را به جاهای دیگر بدنش فرود آوردم!
بعد از این که او را کشتم، «ف» به منزلم آمد، شب بود که جسد را در حمام آتش زدیم ولی باز هم انتقال آن به جای دیگری ممکن نبود.
به همین خاطر با کمک «ف» و کشان کشان جسد سوخته شوهرش را در کنار دیوار خرابه انداختیم تا این که فهمیدم کارآگاهان جسد را پیدا کرده اند و به دنبال منزل «ف» می گردند. من که ترسیده بودم فرار Escape کردم و با کوتاه کردن موهایم و تغییر چهره در یک ضایعات فروشی مشغول کار بودم که ناگهان با دیدن افسران آگاهی غافلگیر شدم.
رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی افزود: بررسی‌های بیشتر درباره زوایای دیگر این پرونده جنایی همچنان ادامه دارد.

سید خلیل سجادپور

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

پشت دوربین فیلمبرداری عروس موقت پورنگ شدم !

مریم کاظمی کارگردان و مدیر تئاتر شهر تهران دستگیر شدند + عکس

سرنوشت شوم بخاطر خنده های زن زیبا + عکس

تجاوز پسر جوان به زن 68 ساله همسایه / این زن هیچ شکایتی نکرد!

جزئیات اعتراف یک زن علیه خاوری که دلیل فرار او به کانادا است + جزییات

شوهر بی غیرتم می دانست ناصر رفتار عاشقانه با من دارد ولی باز هم مرا با او تنها می گذاشت !

نقشه شوم برای 2 دختر تهرانی که دنبال عشق و شوهر بودند !

پرونده عجیب این مرد تهرانی را 3 بار رفتن پای طناب دار برد!

اقدام شنیع یک زن در خانه مرد همسایه !+ فیلم و عکس

دورهمی شبانه زندگی ام را نابود کرد / سرنوشت تلخ 5 دختر از یک پدر

کاش دوست بابام خواستگارم نبود / دختر 14 ساله به خاطر پول توجیبی به حجله رفت!

فیلم دیده نشده از اصابت موشک های سپاه به مقر دمکرات های کرد

جمشید با نیت شوم مهتاب را به ویلای رییس خود برد!

اهالی این روستا همه شیطان صفت هستند!+عکس

انتشار اولین عکس از جسد دختر تهرانی / پارتی مستانه در ساحل تاریک بابلسر

فیلم رسوایی اخلاقی 5 عضو شورای شهر بابل در ویلا / اعتراف جدید

 

کدخبر: 414902 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟