ناگفته های تازه عروسی تهرانی از سوار شدن به پراید مرد شیطان صفت + عکس

به گزارش گروه جنایی رکنا، مرد شیطان‌صفت گفت بیمارم و به خاطر مشکلات جنسی دست به این کار می زدم اما نیاز مالی نداشتم.

رسیدگی به این پرونده از اوایل فروردین ماه امسال با شکایت یک زن جوان به نام پریسا در دستور کار پلیس Police آگاهی قرار گرفت. زن پریشان احوال به ماموران گفت:کارمند یک شرکت خصوصی هستم و به تازگی ازدواج کرده ام. از محل کارم به خانه بر می گشتم به همین خاطر در اتوبان آزادگان سوار پراید یک مرد جوان شدم اما در بین راه راننده تغییر مسیر داد .وقتی به او اعتراض کردم درهای ماشین را قفل کرد و مرا تهدید کرد و بدون توجه به التماس هایم را آزار داد. مرد جوان همه پول و طلاهایی را که همراه داشتم سرقت Stealing کرد و مرا در حاشیه تهران از ماشین به بیرون انداخت.

این زن ادامه داد: من که شوکه بودم از خودروهای عبوری کمک خواستم و یکی از آنها مرا به خانه ام. وقتی مرد شیطان Evil صفت در ماشین را باز کرد تا پیاده شوم در یک لحظه توانستم شماره پلاک خودرو را به خاطر بسپارم .

با شماره پلاکی که این زن به پلیس داده بود تحقیقات وارد مرحله تازه ای شد و صاحب پراید شیطانی به نام سعید ردیابی و بازداشت شد. این مرد ۳۳ ساله مدعی بود از این ماجرا اطلاع ندارند و بی گناه است اما با بررسی های پلیسی روشن شد در فاصله کوتاهی از این شکایت دو شکایت مشابه دیگر نیز علیه راننده یک دستگاه پراید سفید مطرح شده که مرد مسافر بر دو زن را در ماجراهای جداگانه و در پوشش مسافر بر ربوده و پس از آزار، اموال آنها را سرقت کرده است.

در حالی که به نظر می رسید متهم سه پرونده یک نفر باشد دو شاکی به پلیس آگاهی فراخوانده شدند و در مواجهه حضوری سعید را شناسایی کردند. شمار شکایت ها از مرد شیطان صفت به سه نفر رسیده بود که وی دیروز در شعبه ۱۲ دادگاه کیفری یک استان تهران پشت درهای بسته و غیر علنی محاکمه شد.

در این جلسه وکیل مدافع دو شاکی حاضر شدند و اعلام گذشت کردند .آنها گفتند موکلان شان به خاطر آبرویشان حاضر به ادامه پیگیری پرونده نیستند و به همین خاطر رضایت داده اند اما پریسا به تشریح جزئیات ماجرای تکان دهنده پرداخت و در حالی که اشک می ریخت از دقایق هولناکی که در پراید سفید به او گذاشته بود برای قضات دادگاه توضیح داد و گفت: این ماجرا تاثیر بدی در روحیه و زندگی ام گذاشته است. زندگی ام در آستانه فروپاشی است و از نظر روانی آرام و قرار ندارم. من برای عامل این جنایت Crime سیاه اشد مجازات می خواهم.

سپس سعید به اتهام تعرض، آدم ربایی و سرقت به دفاع پرداخت و گفت: قبول دارم در پوشش مسافربر زنان جوان را سوار ماشینم میکردم اما در ابتدای نیت شومی نداشتم. من در میان راه وسوسه می شدم و آنها را آزار میدادم. برای سرقت اموال آنها هیچ انگیزه مالی نداشتم چون وضع مالی خوبی دارم . اما چون بیمارم و از مشکلات جنسی رنج میبرم دست به چنین کاری می زدم.

در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا برای مرد شیطان صفت حکم صادر کند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

شوهر پری سر میلاد را در خلوت زنش برید!

بی حیایی دوستان شوهر با سوسن در مقابل چشمان او

خودکشی مادر امیر پس از تن فروشی های 50 تومانی!

ثریا 50 ساله پسر جوان را به حجله برد!

لایو استوری مهدی قائدی با آهنگ بندری لب دریا / پیام تلخ مادر احمدرضا به بازیکن استقلال + فیلم و عکس

تجاوز وحشیانه به دختر بیمار 13 ساله توسط پرستار کثیف + 114 اعتراف تلخ

رشوه ١٦ میلیونی به کمک داور برای باخت پرسپولیس در داربی

شوهرم خیلی سرد بود و من با جواد همخوابی کردم / می خواهم توبه کنم!

حجله عروسی برای این دختر آرزو شد!

دستور ویژه بازپرس قتل تهران برای بررسی علت سقوط آسانسور مرگ / 6 تن کشته شدند + عکس

دردسر صیغه شدن زن تحصیلکرده 32 ساله با کارمند جوان شرکت

تجاوز به دختر 19 ساله در آتلیه عکس

تجاوز به نوعروس تهرانی داخل پراید + عکس

وقتی وارد خانه شدم زنم با شاهرخ در برهنه در اتاق خواب بودند

 

کدخبر: 413923 ویرایش خبر
لینک کپی شد
مهدی خاکبازان
آیا این خبر مفید بود؟