سردار" قادر کریمی" در تشریح عملیات ضربتی پلیس مشهد برای دستگیری این 2 عامل اخلال در نظم و امنیت مناطق حاشیه ای شهر مشهد گفت: از چندی قبل گزارش هایی مبنی بر اوباشی گری و شرارت های افرادی شرور در محدوده شهرک مهرگان مشهد به فوریت های پلیسی 110 اعلام شد.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی افزود: با توجه به خواسته و مطالبه به حق شهروندان در برخورد قاطعانه با عاملان اخلال در احساس آرامش و امنیت عمومی، دستورات لازم به فرماندهی انتظامی مشهد صادر و تیم های سرکلانتری دوم پلیس برای پی گیری سریع موضوع وارد عمل شدند.

سردار کریمی گفت: در حالی که تحقیقات پلیسی در این رابطه ادامه داشت دو تن از عاملان این اقدام های شرورانه در حالی که حالت عادی نداشتند به فردی در شهرک مهرکان حمله ور شده و با تهدید چاقو قصد سرقت Stealing موتورسیکلتش را داشتند.

وی گفت: در این لحظه، مالک موتورسیکلت که دچار ترس و وحشت زیادی شده بود از رهگذران تقاضای کمک کرد و یکی از شهروندان وظیفه شناس که مردی میان سال بود به کمک او شتافت اما 2 فرد شرور با تهدید چاقو او را مورد ضرب و شتم قرار داده و گوشی تلفن همراهش را سرقت کردند و متواری شدند.

سردار کریمی گفت: با گزارش این موضوع به فوریت های پلیسی 110، تیم های گشتی کلانتری مهرگان با آمادگی کامل در محل حاضر و متهمان را پس از مصافتی تعقیب و گریز در داخل کال روستای مقصود آباد دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی اظهار داشت: دو متهم 17 و 21 ساله که تست الکل آنها نیز نشان می داد شرب خمر کرده و حالت طبیعی نداشته اند برای سیر مراحل قانونی و رسیدن به سزای اعمال شان به مراجع قضائی معرفی شدند.

این مقام ارشد انتظامی در پایان تاکید کرد فرماندهی انتظامی خراسان رضوی برای ارتقاء احساس امنیت، توسعه نظم و انضباط اجتماعی و مقابله جدی و قاطعانه با افرادی که بخواهند در حاشیه شهر مشهد ایجاد ناامنی و شرارت کنند اهتمام ویژه ای دارد و به پشتوانه همکاری آگاهانه شهروندان فهیم و ساکنان قانون Law مدار مناطق حاشیه شهر مشهد و همچنین با حمایت های دستگاه قضائی برخورد جدی با این گونه افراد به عمل می آورد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

سولماز مچ شوهر خائن و مینا را در اتاق خلوت گرفت! / او در را قفل کرد!

عکس عروسی زن سرشناس،خجالت آور بود! / همه شوکه شدند + تصاویر

روحانی رئیس جمهور ایران تهدید به قتل شد

جزئیات دستگیری رییس فدراسیون تیم ملی کبدی ایران در جاکارتا

دوست شیطان صفت پدرم 2 سال بدنم را لمس می کرد / خاطره از تجاوز وحشیانه گفت

معشوقه مادرم مرا در 14 سالگی همانند روسپی ها می فروخت !+ عکس

جزییات حمله وحشیانه راننده لندکروز به مامور پلیس راه+ تصاویر

سنگین‌ وزن ترین شرور تهران هم دستگیر شد + عکس

عکس دلخراش چهره خانم پرستار که با جوان آدمخوار قرار عاشقانه داشت +عکس 16+

شوهرم در دام شیطانی 2 زن روسپی افتاد / وقتی فهمیدم دنیا روی سرم خراب شد

جزئیات قتل دختر خاله در خلوت با پسر خاله اش / در مشهد رخ داد

این زن 100 هزار تومان به مدیرعامل می داد تا او دست از سرش بردارد ! + فیلم گفتگو و عکس

دختر دانشجو شهرستانی به ناچار صیغه موقت شد / او حامله شده بود !

جزئیات دستگیری حسینی مجری ری استارت در فرودگاه + عکس

ماجرای تجاوز 2 فوتبالیست به نیکی 20 ساله در سرویس بهداشتی چه بود ؟

کدخبر: 410347 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟